اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۸۴۴

بـــحران مشروعیت جواد نکونام

عدم حضور جواد نكونام در بازی ستارگان ایران و لالیگا، تبعات منفی زیادی برای او به همراه داشت. در طول چند روز گذشته چندین بازیكن این تیم- اعم از ستاره‌های فوتبال و هنرمندان- به تندی از جواد انتقاد كرده‌اند و حتی ستاره‌ای مثل مورینتس هم لب به انتقاد از نكو باز كرده است. این اولین بار نیست كه جواد در مخمصه گرفتار می‌شود...
۱۵:۰۵ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| عدم حضور جواد نكونام در بازی ستارگان ایران و لالیگا، تبعات منفی زیادی برای او به همراه داشت. در طول چند روز گذشته چندین بازیكن این تیم- اعم از ستاره‌های فوتبال و هنرمندان- به تندی از جواد انتقاد كرده‌اند و حتی ستاره‌ای مثل مورینتس هم لب به انتقاد از نكو باز كرده است. این اولین بار نیست كه جواد در مخمصه گرفتار می‌شود. او در سال‌های آخر فوتبالش چندین پرونده پر از بحث را پشت سر گذاشته كه هر كدام از آنها، به نوعی محبوبیتش را به مخاطره انداخته است.
 گلاویز شدن با ستاره‌های دوست‌داشتنی
جواد نكونام شاید سعی كرد با حضور در استقلال در سال‌های پایانی بازیگری، تكلیف تعلقات رنگی‌اش را روشن كند و پایگاهی برای خودش بسازد. او اما در همین مجموعه با چالشی بسیار بزرگ مواجه شد؛ اینكه مهدی رحمتی به نوعی حذفش از تیم ملی را به وی نسبت داد. رحمتی گفته بود مشكل او این است كه مثل بعضی‌ها نمی‌تواند با كی‌روش به زبان اسپانیایی حرف بزند! بعدتر نكونام مشكلات كوچكی هم با فرهاد مجیدی پیدا كرد كه البته این مسائل بیشتر در سطح رسانه‌ها مطرح بود. بعدتر نوبت به امیر قلعه‌نویی رسید. مصاحبه‌های طولانی و تند و تیز نكونام علیه سرمربی پیشین استقلال، چنان خون امیر را به جوش آورد كه او به شكل حقوقی از این بازیكن شكایت كرد. پرونده شكواییه قلعه‌نویی علیه نكونام، تا مدت‌ها باز بود. به طور مثال او امیر را متهم كرده بود به اینكه بعد از پیروزی پرسپولیس در داربی مشهور ایمون زاید، در جمع دوستانش به شدت خوشحالی كرده است! در این بین یك رویارویی مختصر هم بین نكونام و علی كریمی رخ داد كه البته به شكل مستقیم به این دو بازیكن مربوط نبود. خیلی از هواداران فوتبال انتظار داشتند بازوبند كاپیتانی تیم ملی به كریمی برسد اما كی‌روش نكونام را به او ترجیح داد. بعدتر در حاشیه بازی ایران و آرژانتین، مساله تعویض پیراهن با لیونل مسی پیش آمد. خیلی‌ها از نكونام گله كردند كه چرا بعد از یك باخت خفیف و تلخ، به عنوان كاپیتان تیم ملی سراغ مسی رفته و پیراهن او را گرفته. جواد به شدت این موضوع را تكذیب كرد اما بعدتر مشخص شد خود او پیراهن را گرفته، هرچند كه گفت قصد داشته آن را به پولادی هدیه بدهد! حالا هم داستان بازی هنرمندان پیش آمده؛ مسابقه‌ای كه باعث شده خیلی‌ها مثل خداداد عزیزی به شدت از نكونام گله كنند. جواد كه در حال حاضر مربی تیم ملی محسوب می‌شود، نیاز بیشتری به محبوبیت و مقبولیت اجتماعی دارد. در غیر این صورت كار برای او و كی‌روش كمی دشوار خواهد شد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
یک ایرانی یعنی حاشیه
یک ایرانی یعنی هیجان و احساسات زیاد بدون منطق
یک ایرانی یعنی نکونام عزیز که مثل بقیه دوستانش در حاشیه های بی اساس ادامه خواهد داد تا کیفیتش رو از دست بدهد
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین