اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۷۸۶۶

دولت انگلیس مانع پیوستن بازیکن پارما به شفیلدیونایتد شد

دولت انگلیس مانع پیوستن بازیکن پارما به شفیلدیونایتد شد
عدم همکاری مقامات دولتی کشور انگلیس با مسئولان فوتبال این کشور، سبب شد جابجایی یک بازیکن با وجود توافق دو باشگاه مبدا و مقصد، ملغی شود.
۱۶:۲۰ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
وانانیوز|

دیروز (سه‌شنبه) روز آخر بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا بود و مثل هر سال جابجایی‌های فراوانی صورت گرفت. معمولاً در روز پایانی با افزایش نقل و انتقالات به خاطر کوتاه آمدن باشگاه از مواضع سختگیرانه قبلی، مقامات ادارای و دولتی کشورها هم انعطاف بیشتری برای ثبت نقل و انتقالات به خرج می‌دهند مانند لالیگا که بامداد امروز پس از پایان مهلت قانونی نقل و انتقالات در اسپانیا بازگشت گریزمان به اتلتیکومادرید و انتقال لوک دیونگ به بارسلونا را تأیید کد.

در این میان اما گاهی اوقات با وجود توافق سه جانبه بازیکنان و باشگاه‌های مبدا و مقصد انتقال صورت نمی‌گیرد که دلیلش موانع اداری است و این اتفاقی است که برای یان کارامو بال 23 ساله تیم فوتبال پارمای ایتالیا رخ داد.

در حالی که همه چیز آماده شده بود تا او عازم انگلیس شود و قراردادش را با این تیم امضا کند، اطلاع داده شد که دولت انگلیس برای او مجوز کار صادر نمی‌کند. از زمان خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، صدور مجوز کار در انگلیس برای بازیکنان، حتی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا بسیار سخت‌تر از قبل شده است. کارامو هم با وجود داشتن تابعیت فرانسوی نتوانسته مجوز کار بگیرد که گویا دلیل آن کم تعداد بودن بازی‌های او در سری A بوده که سبب شده مقامات دولتی انگلیس احساس کنند این بازیکن نمی‌تواند برکیفیت لیگ‌شان بیفزاید.

کارامو سال 2017 از تیم کان فرانسه به اینتر پیوست و تا قبل از انتقال قطعی 8 میلیون پوندی‌اش به پارما برای تیم بوردو بازی می‌کرد. با این حال اینتر هنوز هم مالک 50 درصد از حق فروش این بازیکن است.

 

انتهای پیام/

 
 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: فوتبال انگلیس
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین