اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۷۳۵

دو اسطوره پرسپولیس علیه یکدیگر

علی کریمی که 24ساعت پیش از آغاز مسابقه منتخب ستارگان ایران و لالیگا مدعی بود تحت هیچ شرایطی در این مسابقه شرکت نخواهد کرد، ناگهان تغییر عقیده داد و با حضور در تمرین قبل از این دیدار، روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی پا به توپ شد...
۱۹:۰۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| علی کریمی که 24ساعت پیش از آغاز مسابقه منتخب ستارگان ایران و لالیگا مدعی بود تحت هیچ شرایطی در این مسابقه شرکت نخواهد کرد، ناگهان تغییر عقیده داد و با حضور در تمرین قبل از این دیدار، روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی پا به توپ شد. کریمی دلیل این تغییر تصمیم را خیلی صریح و بدون هیچ‌گونه پنهان‌کاری به زبان آورد و مدعی شد چون اطمینان پیدا کرده بود علی دایی در این مسابقه شرکت نمی‌کند، به جمع بازیکنان منتخب پیوسته است! کدورت دایی و کریمی سابقه طولانی دارد و مسلما مثل هر اختلاف دیگری بین انسان‌ها، نمی‌توان به شکل صددرصد فقط یک نفر را مقصر دانست. قطعا هردو طرف اشتباهاتی داشته‌اند، با این حال در این مورد با استناد به آرشیو رسانه‌ها، حداقل یک ادعا را با قاطعیت می‌توان مطرح کرد؛ اینکه در این سال‌ها بیشتر حملات از سوی علی کریمی به سمت علی دایی انجام شده و این جادوگر محبوب پرسپولیسی‌ها بوده که مدام به بهانه‌های مختلف مشاجره با شهریار را آغاز کرده است.

رفاقت بی‌رفاقت
مدت‌هاست که علی کریمی به بهانه‌های مختلف از علی دایی انتقاد می‌کند. مثلا دوسال پیش جادوگر به مناسبت روز تولدش گفت‌وگوی مفصلی با برنامه نود انجام داد و لابه‌لای این مصاحبه به علی دایی هم هجوم برد. کریمی او را خودخواه و منفعت‌طلب معرفی کرد و مدعی شد به هیچ‌وجه با او دوستی نخواهد کرد. کریمی حتی همین چند روز پیش هم همین مطالب را بدون اینکه هیچ اتفاق جدیدی رخ داده باشد تکرار کرد و گفت تا زمانی که زنده است رفاقتی با دایی نخواهد داشت. کریمی همچنین در آغاز لیگ سیزدهم، زمانی که دایی از او برای بازی در پرسپولیس نکرد، به تندی به شهریار و بازیکنانی که در پرسپولیس جمع کرده بود یورش برد. چند ماه بعدتر وقتی او با تراکتورسازی قهرمان جام حذفی شد، مجددا مصاحبه تند دیگری علیه دایی انجام داد و گفت این بازیکن در مقابل دروازه فقط توپ‌های ارسالی او و سایر نفرات را به راحت‌ترین شکل ممکن به گل تبدیل می‌کرده است! در هیچ‌کدام از این موارد اما دایی «شروع‌کننده» نبوده، هرچند گاهی به این حملات واکنش‌هایی نشان داده است.  

  مساله عجیب سطل یخ
حتما یادتان هست که دو سال پیش چالش عجیبی به نام «سطل یخ» در سراسر جهان به وجود آمد که دامنه‌اش به ایران هم کشیده شد. در این چالش یک نفر یک سطل آب سرد روی سر خودش خالی می‌کرد و سپس سه نفر جدید را به این چالش فرا می‌خواند. علی کریمی هم چنین کاری انجام داد اما در کمال شگفتی، اسم علی دایی را آورد و او را به چالش آب یخ دعوت کرد. به نظر می‌رسید این پنجره جدیدی برای بهبود روابط طرفین باشد اما علی دایی این دعوت را نپذیرفت و گفت «صرفه‌جویی در آب» واجب‌تر از هر چیز دیگری است!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین