اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۷۲۶

واکنش باشگاه نفت به اعتراض طلبکاران

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران درباره روشن شدن وضعیت بدهی این باشگاه اعلام کرد که اسناد بدهی‌ها هنوز به دست آنها نرسیده است.
۱۸:۳۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین قدوسی در گفت‌وگویی، در خصوص پرداخت بدهی‌های باشگاه نفت تهران به طلبکاران این باشگاه گفت: درباره ضرب الاجلی که از سوی فدراسیون اعلام شده باید بگویم مدیران شرکت بهنام پیشروی کیش پس از در اختیار گرفتن باشگاه نفت توافق کردند که برای پرداخت بدهی‌ها ابتدا لیست بدهی‌ها و سپس اسناد آن را در اختیار داشته باشند تا بتوانند نسبت به تعیین تکلیف این بدهی‌ها برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کنند.

وی ادامه داد: با این همه در این مدت و با وجود اینکه مسئولان شرکت بهنام پیشروی کیش قصد داشتند بدهی‌های باشگاه نفت را پرداخت کنند اما تنها یک لیست در اختیار ما قرار گرفته و اسنادی درباره بدهی‌ها به دست ما نرسیده است تا بتوانیم تکلیف آنها را مشخص کنیم. این در حالی است که از روز اول توافق بر این بوده که ابتدا اسناد و لیست داده شود و سپس برای تسویه حساب تعیین تکلیف صورت بگیرد. 

قدوسی خاطرنشان کرد: مسئولان شرکت بهنام‌پیشروی کیش مشکلی برای پرداخت دیون ندارند اما وقتی لیستی به دست مسئولان باشگاه نرسیده ما چطور می‌توانیم تسویه حساب‌ها را انجام دهیم. البته جا دارد از فدراسیون فوتبال بابت اقداماتی که در این زمینه انجام داده تشکر کنم و امیدوارم اسناد این بدهی‌ها هر چه زودتر در اختیار باشگاه نفت قرار بگیرد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین