اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۶۲۵

احتمال بازگشت شهباززاده به استقلال

سجاد شهباززاده با امید و آرزوی بسیاری استقلال را به سمت تیم آلانیااسپور ترکیه ترک کرد اما همانطور که پیش‌بینی می‌شد این بازیکن هم وضعیت خوبی در تیم جدیدش ندارد.
۱۰:۱۸ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| سجاد شهباززاده با امید و آرزوی بسیاری استقلال را به سمت تیم آلانیااسپور ترکیه ترک کرد اما همانطور که پیش‌بینی می‌شد این بازیکن هم وضعیت خوبی در تیم جدیدش ندارد. با توجه به اینکه سابقه نشان داده غالب بازیکنان ایرانی در تیم‌های ترکیه‌ای با مشکلاتی مواجه می‌شوند و حتی این اواخر رامین رضاییان و مهدی طارمی از تیم ریزه‌اسپور جدا شدند اما شهباززاده اصرار زیادی به بازی در تیم آلانیا داشت و سرانجام با خواهش و تمنای بسیاری استقلال را به سمت لیگ ترکیه ترک کرد.
این انتقال اما ثمره خوبی برای شهباززاده نداشته و او حتی در ترکیب اصلی این تیم ترکیه‌ای هم دیده نمی‌شود. شهباززاده تاکنون فقط 5 دقیقه در ترکیب تیم جدیدش به میدان رفته و بیشتر نیمکت نشین بوده است. دور از ذهن نیست که مهاجم سابق استقلال هم به زودی ساز جدایی کوک کند و به استقلال بازگردد. استقلالی که شاید به حضور شهباززاده هم نیاز داشته باشد.
دیروز در حین تمرین استقلال نیز این حرف‌ها دهان به دهان می‌شد و عده‌ای از احتمال بازگشت شهباززاده به استقلال حرف می‌زدند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد استقلال درخط حمله شرایط مطلوب تری خواهد یافت. بدون شک زوج شهباززاده-رضایی می‌تواند کمک قابل توجهی به استقلال کند. زوجی که منصوریان بیش از همه با آن دل بسته بود اما هرگز نمی‌دانست که شهباززاده ناگهان استقلال را به سوی تیم آلانیای ترکیه ترک می‌کند و او را تنها می‌گذارد.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین