اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۴۳۱

سوشا باید دوران محرومیتش را در ایران بگذارند!

دو ماه و 16‌روز پیش بود كه سوشا مكانی به خاطر نوع لباس پوشیدنش، 6‌ماه از حضور در فوتبال ایران محروم شد. پس از این اتفاق انتظار می‌رفت سوشا تغییری در نوع لباس پوشیدنش ایجاد كند اما نه‌تنها این اتفاق رخ نداد بلكه اوضاع از قبل هم بدتر شد...
۱۳:۵۴ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| دو ماه و 16‌روز پیش بود كه سوشا مكانی به خاطر نوع لباس پوشیدنش، 6‌ماه از حضور در فوتبال ایران محروم شد. پس از این اتفاق انتظار می‌رفت سوشا تغییری در نوع لباس پوشیدنش ایجاد كند اما نه‌تنها این اتفاق رخ نداد بلكه اوضاع از قبل هم بدتر شد. او پس از محرومیت به نروژ كوچ كرده و روزی نیست كه با لباس‌های عجیب و غریبش عكس روی اینستاگرام نگذارد. این در حالی است كه كمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هنوز بی‌خیال سوشا نشده و كماكان نوع لباس پوشیدن این بازیكن را زیر نظر دارد. عبدالله سمامی یكی از اعضای كمیته اخلاق در این خصوص بیشتر توضیح می‌دهد: «سوشا پسر خوبی است اما متاسفانه شیطنت می‌كند. من خیلی سوشا را دوست دارم و به او توضیحات لازم را داده‌ام اما این شیطنت باعث شده تا به كار خودش ادامه دهد. در جریان رفتار‌های او قرار داریم اما فعلا توضیح بیشتری نمی‌توانم در این خصوص بدهم.»
سمامی در ادامه سراغ ابهام بزرگ حكم محرومیت مكانی رفته و توضیحاتی در این خصوص داده است. به هر حال خیلی‌ها دوست دارند بدانند مكانی این روز‌ها با بازی در لیگ دسته دوم نروژ، دوران محرومیتش را سپری می‌كند یا اینكه پس از امضای قرارداد با یك‌تیم ایرانی از حضور در لیگ‌برتر یا لیگ دسته اول محروم می‌شود. سمامی در این خصوص می‌گوید: «اعتقاد خود من بر این است كه با ابلاغ حكم، زمان محرومیت مكانی آغاز شده اما متاسفانه در قانون اشاره دقیقی به این موضوع نشده است. تفسیر‌های مختلفی از قانون در این مورد وجود دارد و شاید برخی از اعضای كمیته بر این عقیده باشند كه مكانی محرومیتش را باید در همین ایران پشت سر بگذارد. مطمئنا اگر سوشا به ایران برگردد، اعضای كمیته اخلاق تشكیل‌ جلسه خواهند داد تا تصمیم نهایی را در خصوص او بگیرند.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین