اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۳۷۴

تصمیم گرفتم در سایپا بمانم

علی زینالی معتقد است که تیم سایپا نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری را داشته است.
۲۱:۴۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز|

بازیکن پرسابقه سایپا در مورد شرایط این تیم و شرایط تمرینات گفت: به نسبت سال گذشته تیم بهتری داریم و بازیکنان خوبی را جذب کردیم و فکر می‌کنم پتانسیل خوبی برای قرار گرفتن در رده‌های بالایی جدول داریم. و فقط نیاز به زمان داریم تا هماهنگ شویم و هفته به هفته بهتر می‌شویم.


علی زینالی تیم سایپا در مورد مصدومیتش اضافه کرد: قبل از بازی‌های لیگ مشکلی از ناحیه همسترینگ پا برایم ایجاد شد که مقداری از تمرینات عقب افتادم ولی در ادامه تمرینات خوبی پشت سر گذاشتم و الان هم مشکل خاصی ندارم و آماده هستم.


هافبک هجومی تیم سایپا در مورد اینکه آیا پیشنهادی از تیم سپاهان در فصل نقل و انتقالات دریافت کرده ادامه داد: بله من از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم و پیشنهاد تیم سپاهان هم جدی بود ولی در نهایت و پس از بررسی که داشتم تصمیم گرفتم که در سایپا بمانم.


وی در مورد اینکه تعطیلات لیگ به نفع تیم سایپا بوده یا نه عنوان کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم  و همه بچه‌ها به غیر از مهدی ترابی در تیم حضور دارند. چند دیدار تدارکاتی برای ما در نظر گرفته شده که باعث می‌شود هماهنگی بیشتری پیدا کنیم و با آمادگی خوبی به مصاف فولاد خوزستان برویم و در مجموع فکر می کنم این تعطیلات برای هماهنگی بیشتر به ما مکم کرد.


علی زینالی در مورد بازیکنان برزیلی این تیم اظهار داشت: هر دو بازیکن برزیلی ما کیفیت بالایی دارند و از جمله بازیکنان خارجی خواهند شد که در لیگ سر و صدای زیادی به پر خواهند کرد. جونیور که یک مدافع قدرتمند است و دروازه‌بان ما هم در چند بازی عملکرد خیلی خوبی به نمایش گذاشته است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین