اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۱۴۹

باقری: علیمنصور رفیق من است، دوست دارم نتیجه بگیرد

کریم باقری مربی پرسپولیس این روزها درگیر حضور در کلاس‌های مربیگریA آسیاست و به همین دلیل کمتر در تمرینات پرسپولیس آفتابی می‌شود. آقاکریم همیشه حرف‌های جالبی برای گفتن دارد؛ روز گذشته دقایقی با مربی پرسپولیس صحبت کردیم و او به سوالات همشهری ورزشی پاسخ داد...
۱۶:۱۶ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| کریم باقری مربی پرسپولیس این روزها درگیر حضور در کلاس‌های مربیگریA آسیاست و به همین دلیل کمتر در تمرینات پرسپولیس آفتابی می‌شود. آقاکریم همیشه حرف‌های جالبی برای گفتن دارد؛ روز گذشته دقایقی با مربی پرسپولیس صحبت کردیم و او به سوالات همشهری ورزشی پاسخ داد. باقری شرایط پرسپولیس را مناسب توصیف کرده هرچند که معتقد است این تیم کار سختی برای قهرمانی داشت.
  • مدتی است که کم‌پیدا هستید؟
من درگیر حضور در مرحله اول کلاس‌های مربیگری در ردهA آسیا هستم و به همین دلیل در تمرینات شرکت نمی‌کنم. این کلاس‌ها تمام شود، قطعا شرکت خواهم کرد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
  • به نظر شما حضور 6بازیکن پرسپولیس در تیم‌ملی برای این تیم دردسرساز نخواهد شد؟
به‌ هر حال این برنامه‌ای است که از قبل مشخص بود و باید با چنین شرایطی کنار بیاییم. کادرفنی هم طوری برنامه‌ریزی می‌کند که بازیکنان با انجام بازی‌های تدارکاتی در شرایط مسابقه قرار داشته باشند؛ البته غیبت‌ ملی‌پوشان تاثیر منفی خودش را دارد ولی به هر حال چاره‌ای نیست.
  • پرسپولیس امسال قهرمان می‌شود؟
صحبت‌کردن درباره قهرمانی زود است و مهم‌ترین هدف ما این است که روند فعلی را ادامه دهیم. مهم این است که در هر بازی شرایط خوبی داشته باشیم و صدرجدول را از دست ندهیم.
  • اصلی‌ترین حریف پرسپولیس برای قهرمانی چه تیمی است؟
من فکر می‌کنم تمام بازی‌ها سرنوشت‌ساز است و همه تیم‌ها برای پرسپولیس دردسر درست می‌کنند. ما حریف آسان نداریم و باید در همه بازی‌ها پیروز شویم.
  • در 4هفته با استقلال‌تهران 8امتیاز اختلاف پیدا کردید؛ آیا این برای شما خوشحال‌کننده نیست؟
پارسال هم چنین وضعیتی برای ما وجود داشت ولی پرسپولیس یک‌دفعه اوج گرفت. این 2تیم هواداران زیادی دارند که با نتیجه‌گرفتن تیم‌هایشان خوشحال می‌شوند. علیمنصور رفیق من است و دوست دارم در استقلال موفق باشد و نتیجه بگیرد. من به خوبی درک می‌کنم این تیم چه شرایطی دارد و در 4هفته گذشته چقدر سختی کشید. مدیران و هواداران استقلال باید از منصوریان حمایت کنند. این درست است که استقلال نتایج خوبی نگرفته ولی استقلالی‌ها باید به تیم‌شان فرصت بدهند.
  • آیا خطر کسرامتیاز پرسپولیس را تهدید نمی‌کند؟
این موضوع به گذشته مربوط می‌شود و من اطلاعات دقیقی ندارم. مسئولان باشگاه در تلاش هستند که این مشکل را برطرف کنند.
  • در مورد بازی خداحافظی نکونام که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، چه صحبتی دارید؟
قبلا که گفتند انجام این بازی قطعی نیست و حالا خبرهای دیگری مطرح است. من هنوز اطلاعات کافی ندارم ولی امیدوارم اگر قرار شد این بازی برگزار شود بهترین شکل ممکن را داشته باشد.
  • خیلی‌ها معتقدند محسن مسلمان باید امسال به تیم‌ملی دعوت می‌شد؛ آیا قبول دارید که در حق او کم‌لطفی شد؟
ما باید به نظر سرمربی تیم‌ملی احترام بگذاریم. محسن پارسال فصل خوبی را پشت سر گذاشت و امسال هم می‌تواند با ادامه این روند به تیم‌ملی دعوت شود. اگر او بیشتر تلاش کند، دعوت خواهد شد ولی اگر هم دعوت نشود چیزی از شایستگی‌های مسلمان کم نخواهد شد. اگر مسلمان دعوت نشد می‌تواند به این فکر کند که برای پرسپولیس یک بازیكن موثر باشد.
  • در مورد عملکرد ایران در المپیک چه صحبتی دارید؟
همه ورزشکاران ما تلاش کردند و باید به آنها خسته‌نباشید بگویم. ورزشکاران ایران واقعا لایق تقدیری بزرگ هستند و واقعا دست‌شان درد نکند که باعث خوشحالی مردم ایران شدند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین