اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۰۰۴

خارجی‌های پرسپولیس را هم تحویل بگیرید

پرسپولیس روز شنبه در یك بازی دوستانه موفق شد شهرداری ‌همدان را دو بر صفر شكست بدهد. شگفت‌انگیزترین نكته این بازی بدون تردید، گلزنی مهاجم اوكراینی سرخپوشان بود. پریموف در نیمه دوم این دیدار موفق شد با یك ضربه سر دقیق دروازه شهرداری را باز كند اما آنچه داستان این گل را عجیب‌تر می‌كرد، نقش موثر دیگر بازیكن اوكراینی بود!...
۱۳:۲۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس روز شنبه در یك بازی دوستانه موفق شد شهرداری ‌همدان را دو بر صفر شكست بدهد. شگفت‌انگیزترین نكته این بازی بدون تردید، گلزنی مهاجم اوكراینی سرخپوشان بود. پریموف در نیمه دوم این دیدار موفق شد با یك ضربه سر دقیق دروازه شهرداری را باز كند اما آنچه داستان این گل را عجیب‌تر می‌كرد، نقش موثر دیگر بازیكن اوكراینی بود! در واقع پولیانسكی توپ را ارسال كرد و پریموف هم آن را به تور چسباند تا زوجی كه جذب آنها بیشترین فشار ممكن را متوجه كادرفنی و مدیریتی پرسپولیس كرده بود، حداقل در یك بازی تداركاتی نمایش خوبی داشته باشند.همه‌چیز اما به همین شیرینی هم نبود. مرور فیلم گل‌های بازی تداركاتی پرسپولیس نشان می‌دهد بازیكنان این تیم برای شادی دسته‌جمعی بین پریموف و ماهینی تبعیض قابل توجهی قائل شده‌اند. حسین ماهینی كه گل اول بازی را اواخر نیمه اول به ثمر رساند، با استقبال گسترده همبازیانش مواجه شد. تقریبا همه بازیكنان حاضر در زمین به سمت این مدافع كناری آمدند و او را «نگین» كردند اما پریموف بعد از گلزنی فقط با تبریك ساسان انصاری مواجه شد! بعد از ساسان با كمی مكث، پولیانسكی هم خودش را به هموطنش رساند و به او تبریك گفت اما از دیگر بازیكنان پرسپولیس خبری نبود. به نظر می‌رسد حرف و حدیث‌های به وجود آمده در مورد دو بازیكن اوكراینی باعث شده آنها محبوبیت چندانی بین همبازیان‌شان نداشته باشند. فصل گذشته هم اوایل حضور بنگستون در پرسپولیس، چنین رفتارهایی با او می‌شد و مثلا بعد از گل مهم جری به تراكتورسازی در تبریز، فقط كمال كامیابی‌نیا برای تبریك گفتن به سمتش رفت. به هر حال انتظار می‌رود بازیكنان پرسپولیس نفرات خارجی تیم را بیشتر تحویل بگیرند و بیهوده باعث اتلاف انرژی در این تیم نشوند.

خوردبین: پولیانسكی مدافع مورد علاقه من است
در روزهای گذشته و با آمدن دو بازیكن اوكراینی پرسپولیس انتقادات بسیار زیادی نسبت به آنها صورت گرفت، تا جایی كه برانكو هم واكنش نشان داد و از آن دو حمایت كرد اما محمد خوردبین روز گذشته در گفت‌وگو با همشهری ورزشی در خصوص این دو بازیكن گفت: «من در مورد مهاجم اوكراینی هنوز نمی‌توانم اظهارنظر بكنم و باید دید در صورت آمادگی او چه عملكردی را می‌تواند از خودش به نمایش بگذارد اما در خصوص مدافع اوكراینی می‌توانم بگویم كه پولیانسكی مدافع مورد علاقه من است و در زمین بسیار جنگنده و با قدرت بازی می‌كند و توان تمام مهاجمان را از آنها می‌گیرد؛ واقعا به او امید دارم و می‌دانم كه می‌تواندموفق شود.»

پولیانسكی: كنار حسینی مثل بتن می شویم
پولیانسكی در این فصل به عنوان مدافع اوكراینی به پرسپولیس پیوست ولی هنوز نتوانسته است نظر برانكو را برای حضور در تركیب اصلی جلب كند. مدافع اوكراینی پرسپولیس كه كاملا مشخص بود اضافه وزن دارد، حالا در فاصله تعطیلی لیگ تلاش دارد تا از لحاظ بدنی به شرایطی كاملا ایده‌آل برسد و به همین دلیل بسیار با تحرك در تمرینات ظاهری می‌شود. پولیانسكی البته در بازی برابر سایپا به میدان رفت و به نظر می‌رسد با آماده شدن او می‌تواند در تركیب پرسپولیس قرار بگیرد. مدافع اوكراینی پرسپولیس در بازی دوستانه روز شنبه در برابر شهرداری همدان هم بازی خوبی انجام داد. پولیانسكی در پایان این دیدار در گفت‌وگویی كوتاه گفت: «من هنوز باید تمرین كنم تا به آمادگی كامل برسم. از خودم راضی نیستم اما مطمئنا روزبه‌روز بهتر خواهم شد و باید این را بگویم كه در صورت آمادگی در كنار كاپیتان(حسینی) در خط دفاع مانند بتن خواهیم شد.»

برخورد دوگانه هواداران با اوكراینی‌ها
روز شنبه تیم پرسپولیس در دیداری دوستانه به مصاف شهرداری‌همدان رفت. در این دیدار برانكو با توجه به اینكه حدود 6بازیكن پرسپولیس در اردوی تیم ملی حضور دارند، از تمام بازیكنان خارجی خود در این بازی استفاده كرد اما نكته جالب این دیدار عملكرد این دو بازیكن بود كه باعث شد هواداران پرسپولیس برخورد دوگانه‌ای را در برابر این دو اوكراینی داشته باشند. در این دیدار مهاجم اوكراینی پرسپولیس با وجود اینكه گلزنی كرد اما عملكرد بسیار ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت تا جایی كه هربار با اعتراض شدید هواداران روبه‌رو شد و كار تا جایی پیش رفت كه در بعضی از صحنه‌ها هواداران پرسپولیس از بازیكنان تیم مانند عالیشاه و مسلمان می‌خواستند تا به پریموف پاس ندهند. این اتفاق اما در خصوص پولیانسكی مدافع اوكراینی سرخپوشان كاملا فرق می‌كرد و هواداران پرسپولیس در این دیدار و با توجه به بازی قابل قبولش در چندین مورد او را تشویق كردند؛ این مورد در صحنه‌ای كه پولیانسكی توپی را از روی خط دروازه به بیرون كشید به اوج خود رسید. باید دید با توجه به تعطیلی لیگ این دو بازیكن می‌توانند خودشان را به مرز آمادگی برسانند تا از گزند انتقادات هواداران رهایی پیدا كنند یا نه.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین