اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۰۰۱

نكونام برنامه عادل را تعطیل كرد

در شرایطی كه امشب قاعدتا باید قسمت جدیدی از برنامه نود روی آنتن می‌رفت، عادل فردوسی‌پور ترجیح داد این هفته را استراحت كند و از هفته بعد به صفحه تلویزیون برگردد! به این ترتیب سری جدید برنامه نود تنها سه هفته بعد از آغاز، حالا با یك سكته خفیف مواجه می‌شود...
۱۲:۴۸ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| در شرایطی كه امشب قاعدتا باید قسمت جدیدی از برنامه نود روی آنتن می‌رفت، عادل فردوسی‌پور ترجیح داد این هفته را استراحت كند و از هفته بعد به صفحه تلویزیون برگردد! به این ترتیب سری جدید برنامه نود تنها سه هفته بعد از آغاز، حالا با یك سكته خفیف مواجه می‌شود؛ وقفه‌ای كه البته از قبل هم در موردش اطلاع‌رسانی نشده بود. مسلما لغو برنامه این هفته نود، نمی‌تواند بی‌ارتباط با تعطیلی مسابقات لیگ برتر باشد. با این وجود عادل می‌توانست از این فرصت استفاده كند و به بررسی برخی مسائل مهم و زیرساختی در فوتبال كشور بپردازد. مثلا همزمانی قضاوت علیرضا فغانی در بازی فینال المپیك با تغییر و تحولات عمیقی كه اخیرا در بدنه مدیریت داوری فوتبال رخ داده، می‌توانست سوژه خوبی برای پرداختن باشد. این معمولا از همان دست موضوعاتی است كه در ایام عادی، با توجه به فشردگی كنداكتور نود مجالی برای بررسی آنها باقی نمی‌ماند. به علاوه خود المپیك هم می‌توانست یك سوژه مناسب برای برنامه این هفته باشد. خوب بود عادل به بررسی كیفیت حضور تیم‌های آسیایی در این دوره از مسابقات فوتبال المپیك می‌پرداخت و به همین بهانه پرونده بلاتكلیفی تیم ملی امید را هم ورق می‌زد. واضح است كه وقتی این تیم از حالا به حال خودش رها می‌شود، بعدها و در آستانه آغاز مسابقات مقدماتی المپیك نمی‌توان در فاصله‌ای كوتاه انتظار معجزه از آن داشت. مساله پرداخت‌های زیرمیزی و قراردادهای غیرواقعی هم كه كاملا در فوتبال ایران «جدی» به نظر می‌رسد، می‌توانست سوژه مناسب دیگری باشد. بد نبود عادل با توجه به تعطیلی لیگ در این مقطع زمانی، از قبل در این مورد برنامه‌ریزی می‌كرد و به پرونده بازیكنانی سر می‌كشید كه بعضا تا دو برابر بالاتر از رقم اعلام شده قرارداد بسته‌اند. او اما ترجیج داد استراحت كند و هفته بعد با پیش‌بازی مسابقات تیم ملی برابر قطر و چین روی آنتن برگردد.

نقش جواد
روی سایت نود اما، دلیل جالبی برای لغو برنامه این هفته مطرح شده است. در این خبر نوشته شده انصراف نكونام از انجام بازی خداحافظی، یكی از عوامل كنسل شدن نود این هفته بوده است! به طور كلی عادل فردوسی‌پور علاقه شدیدی به نكونام دارد و این موضوع را به دفعات نشان داده است. او بعد از اعلام بازنشستگی كاپیتان پیشین تیم ملی، مدعی شد نكونام «غریبانه» خداحافظی كرده. عادل همچنین در برنامه دو هفته قبلش مسئول هماهنگ‌كننده بازی خداحافظی نكونام را كه یكی از بازیكنان سابق لالیگا بود به استودیو دعوت كرد و مصاحبه مفصلی با او ترتیب داد. به نظر می‌رسد این هفته هم قرار بوده كلی روی بازی خداحافظی نكونام در تاریخ چهارم شهریورماه مانور داده شود كه با لغو آن بازی، كل برنامه نود هم روی هوا رفته است!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین