اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۸۳۳

هافبک پرسپولیس:منتـظر یـك فـرصتم

هافبك پرسپولیس در این فصل و از جنوب كشور به جمع سرخپوشان پیوست و با وجود تكنیك فوق‌العاده‌اش توانست همه نگاه‌ها را به خودش جلب كند اما هنوز در این فصل نتوانسته در لیست 18نفره پرسپولیس قرار بگیرد ولی امیدوار است تا در بازی‌های آینده بتواند خودش را نشان بدهد...
۱۴:۳۹ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| هافبك پرسپولیس در این فصل و از جنوب كشور به جمع سرخپوشان پیوست و با وجود تكنیك فوق‌العاده‌اش توانست همه نگاه‌ها را به خودش جلب كند اما هنوز در این فصل نتوانسته در لیست 18نفره پرسپولیس قرار بگیرد ولی امیدوار است تا در بازی‌های آینده بتواند خودش را نشان بدهد. علوان‌زاده درخصوص شرایطش با همشهری ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.
  • شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینی؟
پرسپولیس بازی‌های ابتدای فصل را بسیار خوب شروع كرد و توانست در 4بازی ابتدایی لیگ 10امتیاز به ‌دست بیاورد و امیدوارم كه بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و این شرایط را حفظ كنیم.
  • فكر می‌كنی پرسپولیس بتواند در این فصل به موفقیت برسد؟
پرسپولیس در این فصل بازیكنان بسیار خوبی دارد و همچنین از مربی بسیار كاربلدی مانند برانكو سود می‌برد كه كاملا به شرایط فوتبال ایران و پرسپولیس آگاهی دارد و می‌توانیم همین روند را ادامه دهیم و البته این را بگویم كه خط هافبك پرسپولیس بدون تغییر باقی مانده و این باعث شده تا تیم از هماهنگی خوبی بهره ببرد.
  • می‌گویند تو بازیكنی تكنیكی هستی.
شاید این حرف به خاطر این است كه در فوتبال جنوب اكثرا بازیكنان بااستعدادی حضور دارند و من همیشه سعی كرده‌ام روی این موضوع تمرین كنم و خوشحالم كه كادرفنی از من راضی است.
  • با این وجود هنوز نتوانسته‌ای در لیست نهایی پرسپولیس حضور داشته باشی. در حالی كه برانكو از تو به عنوان پدیده این فصل یاد می‌كرد...
این صلاحدید كادرفنی بوده و من به آن احترام می‌گذارم و منتظر یك فرصت هستم تا بتوانم خودم را نشان بدهم و مطمئن باشید اگر یك فرصت به ‌دست بیاورم، از آن به بهترین شكل استفاده خواهم كرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین