اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۴۲۷

بازی با پرسپولیس جدال صدرنشینی است

کاپیتان تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش می‌توانددر این فصل نتایج خوبی بگیرد و جام قهرمانی را به‌دست آورد.
۱۳:۲۹ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم تراکتورسازی در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر با وجود مشکلات میزبانی در تبریز توانست نتایج خوبی کسب و با 8 امتیاز خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر معرفی کند. مهدی کیانی، کاپیتان تراکتورسازان نسبت به این موضوع خرسند است و ابراز امیدواری می‌کند این شرایط تا پایان لیگ برتر تیمش ادامه داشته باشد. او معتقد است زمین یادگار امام(ره) هرچه سریعتر باید آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر شود. کیانی درباره برخی مسائل مختلف تراکتورسازی صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید:


شرایط خوبی داریم
شرایط خیلی خوبی را رقم زده‌ایم. تیم ما آرام آرام به هماهنگی خوب می‌رسد و به زودی شاهد بازی های بهتری از تراکتورسازی خواهید بود. خوشبختانه نتایج خوبی هم گرفتیم و آرامش خاصی داریم. انشاءالله بتوانیم این روند را در هفته‌های آینده نیز ادامه دهیم.


تعطیلی لیگ ضربه می‌زند
تعطیلی لیگ برای تیم هایی مثل ما که شرایط خوبی داریم، بد است. این تعطیلی ها قطعا ضربه می‌زند و شاید در روند تیم تراکتورسازی وقفه ایجاد کند اما به هر حال باید به منافع تیم‌ملی هم احترام بگذاریم. تیم ملی همیشه در اولویت است و همه باید کمک کنیم تا تیم‌ملی با اقتدار به جام جهانی صعود کند. 


آرزوی موفقیت برای ملی‌پوشان تراکتور
برای بازیکنانی که از تراکتورسازی به تیم ملی دعوت شده‌اند آرزوی موفقیت می‌کنم. با اینکه نفرات دیگری هم هستند که در تراکتورسازی خوب کار می‌کنند و می‌توانند برای تیم ملی مفید باشند اما امیدوارم همین‌هایی که دعوت شده‌اند،‌ بتوانند برای تیم ملی مفید باشند. سعید آقایی، اخباری و رفیعی جزو بهترین های لیگ هستند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.


هرطور شده یادگار را آماده کنند
ما در بازی های گذشته از بازی نکردن در ورزشگاه یادگار امام(ره) ضربه خوردیم و واقعا دوست نداریم در ورزشگاه دیگری مقابل پرسپولیس بازی کنیم. مسئولان باید هرطور شده این ورزشگاه را آماده مصاف با پرسپولیس کنند. قطعا هواداران زیادی دوست دارند این بازی را از نزدیک تماشا کنند و به همین خاطر در هیچ ورزشگاه دیگری غیر از یادگار نمی‌توانیم به میدان برویم.


جدال برای صدرنشینی
بازی با پرسپولیس یک جدال برای صدرنشینی است. ما تمام هدفمان پیروزی در این بازی خانگی است تا بتوانیم به صدرجدول برسیم و روند خوبمان را ادامه دهیم. قطعا در این تعطیلات روی نقاط ضعف و قوت تیم خود کار می‌کنیم تا مقابل پرسپولیس با انگیزه بالا ظاهر شویم و به هدفمان برسیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین