اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۲۹۸

اگر مدیرفنی كشك باشد، خیلی زود می‌روم

بهتاش فریبا بازیكن و مربی سابق استقلال روز گذشته به عنوان مدیرفنی استقلال انتخاب شد. او رابطه‌ای بسیار خوب با علیرضا منصوریان دارد و خودش هم تاكید می‌كند كه استقلال به روزهای خوب خودش باز خواهد گشت...
۱۲:۲۹ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| بهتاش فریبا بازیكن و مربی سابق استقلال روز گذشته به عنوان مدیرفنی استقلال انتخاب شد. او رابطه‌ای بسیار خوب با علیرضا منصوریان دارد و خودش هم تاكید می‌كند كه استقلال به روزهای خوب خودش باز خواهد گشت.
  • آقای فریبا تبریك؛ مثل اینكه حكم مدیرفنی را دریافت كردید؟
من حكمی نگرفتم ولی قرار شد به عنوان مدیرفنی فعالیت كنم. بحث حضورم در استقلال به 10روز پیش برمی‌گردد كه با منصوریان صحبت كردم. روز سه‌شنبه جلسه‌ای 2ساعته با آقای افتخاری داشتم و دیروز هم خیلی كوتاه با هم صحبت كردیم.
  • فكر می‌كنید استقلال از این وضعیت خارج شود؟
چند هفته پیش با شما صحبت كردم. گفتم كه از نتایج گرفته‌شده ناراحتم ولی نگران نیستم. به این تیم خوش‌بینم. نفرات خوبی جذب شده‌اند و با زحمات منصوریان و کادرش این تیم به جایگاهش برمی‌گردد. هر مربی یا بازیكنی ممكن است ایراد داشته باشد، مهم این است كه همه ما به هم كمك كنیم.
  • شما رابطه خوبی با منصوریان دارید؛ اگر استقلال ایراد داشته باشد با صراحت می‌گویید؟
شما خودتان در مورد من چه فكر می‌كنید؟! من اگر ایراد بگیرم، راهكار هم می‌دهم. هیچ مربی‌ای از ایراد گرفتن من ناراحت نمی‌شود چون من دنبال جایگاه كسی نیستم و الان هم هدفم كمك كردن به استقلال است. از هواداران هم می‌خواهم كه صبور باشند و تیم‌شان را حمایت كنند.
  • ظاهرا گفته‌اید مشكل اصلی استقلال در ساختار دفاعی است؟
تیمی كه در 4بازی خوب نتیجه نگرفته قطعا مشكل فنی هم دارد و فقط بحث دفاعی نیست. ما تلاش می‌كنیم تا به منصوریان كمك فكری بدهیم و او هم مربی قابلی است. منصوریان در سال1373 كشف ما بود كه او را به استقلال آوردیم. در این چند سال هم رابطه خوبی با هم داشتیم و من بازی‌های تیم او را در نفت‌تهران هم دنبال كردم و اگر موردی بود، به منصوریان می‌گفتم.
  • فكر نمی‌كنید كمیته فنی همان «كشك» معروف است؟
یعنی چی؟!
  • چند سال پیش علی پروین گفته بود كه «مدیرفنی در فوتبال ایران، كشك است»...
من مدیرفنی‌ای هستم كه قرار است در بازی‌ها روی نیمكت بنشینم. اگر در مورد من مدیرفنی كشك باشد، شك نكنید خودم خیلی زود از استقلال می‌روم و به هفته هفتم یا هشتم هم نمی‌كشد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین