اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۲۹۶

این پرسپولیس با اقتدار استقلال را شکست می‌دهد

سرمربی سابق پرسپولیس درباره شرایط این تیم در چهار هفته ابتدایی لیگ گفت.
۱۲:۱۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| حمید درخشان در رابطه با اینکه طلبش از پرسپولیس را دریافت کرده یا خیر، گفت: «هنوز به صورت کامل طلبم را دریافت نکردم. البته قرار است با هماهنگی که با باشگاه دارم، در شهریورماه به صورت کامل طلبی که دارم را بگیرم. مدیریت باشگاه همکاری نسبتا خوبی داشته و امیدوارم به وعده‌اش عمل کند.»
وی درباره اینکه ابتدا حسین هدایتی برای وصول طلب او چک داده، گفت: «ابتدا چک هدایتی دست من بود. البته آن هم از سوی باشگاه در اختیار من قرار گرفت اما این چک دوزاری هم برگشت خورد. من با باشگاه طرف هستم و به همین دلیل آن چک را بازگرداندم و گفتم پول مرا خودتان بدهید چون چک‌های این آقا پاس نمی‌شود.»
سرمربی سابق پرسپولیس درباره شرایط این تیم در چهار هفته ابتدایی لیگ گفت: «پرسپولیس شرایط خوبی دارد و امیدوارم به همین روند ادامه دهد. آنها 6 بازیکن تحویل تیم ملی دادند و شاید در شروع دوباره لیگ به مشکلاتی بر بخورند. با این حال پرسپولیس امسال تیم قدرتمندی را روانه لیگ کرده است.»
وی در ادامه درباره شرایط تیم‌های مدعی در این فصل گفت: «فکر می‌کنم تیم‌های تراکتورسازی، سپاهان و حتی ذوب‌آهن رقبای پرسپولیس برای قهرمانی باشند. البته استقلال هم از تیم‌های بزرگ است اما وضعیتش چندان تعریفی ندارد.»
درخشان در پایان درباره شهرآورد هفته ششم افزود: «با توجه به شرایط 2 تیم باید در انتظار یک پیروزی پرگل دیگر از سوی پرسپولیس باشیم. این تیمی که من می‌بینم، با اقتدار استقلال را شکست می‌دهد.»
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین