اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۲۰۳

ساختار دفاعی استقلال مشکل دارد

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: ساختار دفاعی تیم ما اشکال دارد.
۱۸:۵۱ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| بهتاش فریبا پس از حضور در جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: من به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال استقلال انتخاب شدم. از دو هفته پیش با منصوریان صحبت کرده بودم و قرار شد با استقلال همکاری کنم. پس از آن با افتخاری سرپرست باشگاه صحبت کردم و امروز هم با اعضای هیأت مدیره صحبت کردم و به توافق رسیدم.

وی در مورد نتایج تیم استقلال در این فصل، گفت: من هم از نتایج گرفته شده ناراحت هستم اما در روزهای قبل هم گفتم که به این تیم خوش‌بین هستم با توجه به نفراتی که جذب شده استقلال می‌تواند به جایگاه اصلی‌اش بازگردد.

فریبا در مورد نقطه ضعف استقلال، گفت: اجازه بدهید به تیم نزدیک‌تر بشوم تا بعد در این مورد صحبت کنم اما فکر می‌کنم ساختار دفاعی تیم استقلال دچار اشکال است.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه هواداران از نتایج این تیم نگران هستند، گفت: وقتی از ترکیب 11 نفره تیم 7 بازیکن تغییر می‌کند طبیعی است که به زمان نیاز دارید اما هواداران شک نکنند که استقلال به جایگاه اصلی‌اش بازمی‌گردد و بهتر است که صبور باشند.

وی در مورد اینکه نصرالله عبداللهی گفته برخی از درون استقلال به این تیم ضربه می‌زنند گفت: بهتر است پاسخ این مسأله را هم از خود عبداللهی بپرسید اما مطمئن باشید هر کسی که بخواهد مقابل این گروه و کادر فنی استقلال بایستد او را به هواداران معرفی خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین