اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۱۵۸۹

ذوالفقارنسب: ملی پوشان به موفقیت در بحرین خوش بین هستند

ذوالفقارنسب: ملی پوشان به موفقیت در بحرین خوش بین هستند
کارشناس فوتبال درباره بازی‌های تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی در بحرین توضیحاتی را بیان کرد.
۱۴:۴۰ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
وانانیوز|

بیژن ذوالفقارنسب، کارشناس فوتبال  درباره لیست تیم ملی فوتبال اظهار کرد: به نظرم نفرات خوبی برای تیم ملی فوتبا  انتخاب شده اند و بازیکنان بر اساس شرایط و نوع بازی خود در  تیم ملی حضور دارند. این بازیکنان خیلی وقت است که زیر نظر کادر فنی فدراسیون فوتبال هستند؛ همه ملی پوشان انگیزه بالایی دارند و بسیار خوش بین هستند که نتایج خوبی در بحرین بگیرند.

او درباره این که جای چه بازیکنی در لیست تیم ملی فوتبال خالی است، گفت: ما می‌توانیم در هر پست ۴، ۵ بازیکن انتخاب کنیم که نزدیک به ۵۰ نفر می‌شوند. همه بازیکنان  قابلیت حضور در لیست تیم ملی فوتبال و حتی حضور در ترکیب اصلی را دارند. در همه جای دنیا اختلاف دیدگاه در انتخاب بازیکنان تیم ملی وجود دارد و همه  با یکدیگر هم عقیده نیستند. انتخاب بازیکنان بر اساس دانش سرمربی و سلیقه اش صورت می‌گیرد و او تشخیص می‌دهد که  هر بازیکن به درد چه پستی می‌خورد. به نظرم در این مقطع باید به انتخاب سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم؛ چون بیشترین مسئولیت بر عهده اسکوچیچ است.

ذوالفقارنسب افزود: امیدوارم انتخاب‌های سرمربی تیم ملی بر اساس  ایده‌ها، تفکراتش و دور نمایی از بازی‌ها  باشد و تیم ملی نتایج خوبی در بحرین بگیرد.

تیم ملی فوتبال در بازی های سخت، نتایج خوبی گرفته است 

کارشناس فوتبال درباره بازی‌های حساس تیم ملی فوتبال در بحرین گفت: تیم‌های عراق و بحرین بازی‌های شجاعانه و خارج از ظرفیت هایشان برابر تیم ملی فوتبال ایران انجام دادند و ما این تیم‌ها را دست کم گرفته بودیم. اکنون روز‌های سختی برای تیم ملی است. البته من فکر می‌کنم تیم ملی کشورمان در بازی های سخت، نتایج خوبی گرفته است و اگر بازیکنان تمرکز لازم را داشته باشند، به طور حتم به موفقیت دست می‌یابند.

او درباره این که تیم ملی فوتبال کشورمان می‌تواند به جام جهانی صعود کند، تصریح کرد:  من فکر می‌کنم تیم ملی فوتبال ایران در آسیا بالاترین شانس را برای صعود به جام جهانی دارد. ما ۳۰ بازیکن خوب در خارج از کشور داریم، اما در دوره‌های  قبل به این صورت نبود و ۳، ۴ بازیکن لژیونر داشتیم. من به اعتبار بازیکنان خوب تیم ملی فوتبال می‌گویم که تیم ملی لیاقت این را دارد که به جام جهانی برود.

ذوالفقارنسب درباره انصراف تیم ملی کره شمالی از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، گفت: تیم ملی فوتبال ما باید در گروهش اول شود و هیچ کس فکر نمی‌کند که تیم ملی به عنوان تیم دوم هم می‌تواند به مرحله بعد صعود کند. در مجموع تیم ملی فوتبال ما این ظرفیت را دارد که تیم‌های عراق و بحرین را در بحرین شکست بدهد و به مرحله بعد راه یابد.

 

انتهای پیام/

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین