اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۱۳۵

استارت به سبك آقای‌گل‌های فوتبال

در 4‌هفته‌ای كه از شانزدهمین دوره لیگ برتر گذشته، رحیم مهدی زهیوی و حسن بیت‌سعید از استقلال‌خوزستان و ایمان مبعلی از نفت‌تهران، بهترین گلزنان فوتبال ایران بوده‌اند...
۱۳:۱۷ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|
در 4‌هفته‌ای كه از شانزدهمین دوره لیگ برتر گذشته، رحیم مهدی زهیوی و حسن بیت‌سعید از استقلال‌خوزستان و ایمان مبعلی از نفت‌تهران، بهترین گلزنان فوتبال ایران بوده‌اند. هركدام از این بازیكنان در این 4‌بازی، 3‌گل وارد دروازه حریفان كرده‌اند تا صدرنشین جدول گلزنان باشند. نگاهی به كارنامه آقای‌گل‌های پنج فصل گذشته در 4‌هفته‌های ابتدایی نشان می‌دهد شروع خوب در گلزنی تضمینی برای رسیدن به آقای‌گلی نیست. البته فراموش نكنیم تمام آقای‌گل‌های پنج فصل اخیر فوتبال ایران در 4‌هفته‌های اول حداقل یك‌گل زده‌اند!
لیگ یازدهم
كریم انصاری‌فرد در یازدهمین دوره لیگ برتر به طور میانگین هر 130‌دقیقه یك‌گل وارد دروازه حریفان كرد و با پیراهن سایپا و زدن 21‌گل آقای‌گل فوتبال ایران شد. او در 4‌هفته ابتدایی این فصل 270‌دقیقه برای سایپا بازی كرده بود و به طور میانگین هر 90‌دقیقه یك‌گل در كارنامه داشت. این بازیكن فصل را با زدن 3‌گل در 4‌هفته ابتدایی آغاز كرد.
لیگ دوازدهم
سیدجلال رافخایی كه این فصل پیراهن ماشین‌سازی را بر تن دارد، در لیگ دوازدهم با پیراهن ملوان آقای‌گل فوتبال ایران شد. او در لیگ دوازدهم به طور میانگین هر 142‌دقیقه یك‌گل برای ملوان زد تا با 19‌گل زده عنوان بهترین گلزن لیگ را در اختیار بگیرد. جالب اینكه رافخایی فصل را با زدن 6‌گل در 4‌هفته ابتدایی آغاز كرده بود. او در 4‌هفته اول 347‌دقیقه برای ملوان بازی كرد و هر 58‌دقیقه یك‌گل برای این تیم به ثمر رساند.
لیگ سیزدهم
كریم انصاری‌فرد در سیزدهمین دوره لیگ برتر با پیراهن تراكتورسازی آقای‌گل فوتبال ایران شد. او در این فصل هر 168‌دقیقه یك‌گل زد تا با 14‌گل به كفش طلا برسد. انصاری‌فرد در 4‌هفته ابتدایی این فصل تنها یك‌گل برای تراكتورسازی زده بود و شروعی ناامیدكننده داشت. او در 4‌هفته ابتدایی روی هم رفته 206‌دقیقه برای تیم اول تبریز فوتبال بازی كرد.
لیگ چهاردهم
در این فصل لوسیانو ادینیو برزیلی با 20‌گل زده آقای‌گل فوتبال ایران شد. او با پیراهن تراكتورسازی هر 125‌دقیقه یك‌گل زد تا بهترین گلزن لیگ برتر لقب بگیرد. ادینیو در 4‌هفته ابتدایی لیگ چهاردهم روی هم رفته 248‌دقیقه برای تراكتورسازی بازی كرد و هر 124‌دقیقه یك‌گل برای تیم اول تبریز زد. او در 4‌هفته اول لیگ چهاردهم دو گل وارد دروازه رقبا كرد.
لیگ پانزدهم
فصل گذشته مهدی طارمی هر 136‌دقیقه یك‌گل برای پرسپولیس برانكو ایوانكوویچ زد تا با 16‌گل زده، صاحب كفش طلا شود. طارمی لیگ پانزدهم را با زدن دو گل در 4‌هفته ابتدایی آغاز كرده بود. البته او در 4‌هفته ابتدایی این فصل روی هم رفته 270‌دقیقه برای پرسپولیس فوتبال بازی كرد و به طور میانگین هر 135‌دقیقه یك‌گل برای قرمزپوشان پایتخت زد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین