اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۰۹۲۵

دلیل انصراف نکونام از بازی خداحافظی خودش

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: جواد در همه موارد صداقت دارد و او اعتقاد دارد اگر بزرگانی مانند خداداد و پروین در بازی خداحافظی او نباشند، پس باید با حضور چه افرادی خداحافظی کنیم.
۱۳:۳۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگویی در خصوص انصراف جواد نکونام از حضور در بازی خداحافظی‌اش اظهار داشت: با توجه به اینکه جواد درخصوص موضوعات مختلف با من مشورت می‌کند، در این مورد نیز صحبت‌هایی را با هم انجام دادیم و یکی از دلایل اصلی انصراف او عدم شفاف‌سازی مالی بود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر اعلام شد که بازیکنانی مثل عابدزاده، دین‌محمدی، نامجو مطلق، خداداد عزیزی، علی پروین، مهرداد میناوند و... نباید در این بازی باشند و باشگاه هنرمندان گفته‌اند که خودشان 5 بازیکن را معرفی می‌کنند، اما این درحالی بود که جواد که همواره به بزرگان فوتبال ایران احترام می‌گذارد در واکنش به این موضوع تأیید کرده که یک تار موی فوتبالیست‌ها را عوض نمی‌کند و حتی اگر بازی مهم‌تری هم در پیش بود، در آن شرکت نمی‌کرد.

ابوالقاسم‌پور گفت: جواد در همه موارد صداقت دارد و او اعتقاد دارد اگر بزرگانی مانند خداداد و پروین در بازی خداحافظی او نباشند، پس باید با حضور چه افرادی خداحافظی کنیم.

وی افزود: الان هم لیست اصلی فوتبالیست‌هایی که جواد دعوت کرده، در دست من است و به موقع آن را منتشر می‌کنم تا مشخص شود که او چه کسانی را به این بازی دعوت کرده بود. درواقع هر زمان که باشگاه هنرمندان لیستش را منتشر کرد، ما هم این کار را انجام می‌دهیم تا برای اذهان عمومی شفاف‌سازی شده و مورد خاصی پشت پرده باقی نماند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین