اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۰۷۹۳

بیرانوند اسیر حواشی نشود!

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه علیرضا بیرانوند می‌تواند به یک دروازه‌بان مطمئن برای سرخ‌پوشان تبدیل شود، گفت: پرسپولیس در این فصل باید قهرمان شود.
۱۹:۰۲ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| نادر باقری درباره عملکرد پرسپولیس در چهار دیدار ابتدایی لیگ برتر، گفت: تا الان پرسپولیس همانطور که انتظار می‌رفت عملکرد خیلی خوبی داشت. هواداران هم از ابتدا حمایت خوبی از این تیم به عمل آوردند. همه چیز امسال مهیا است تا پرسپولیس یکی از بهترین سال‌هایش را سپری کند و این تیم با این امکانات باید قهرمان شود.

وی در خصوص عملکرد علیرضا بیرانوند در درون دروازه پرسپولیس، تصریح کرد: بیرانوند در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته است. البته این را بگویم که خط دفاعی هم عملکرد خوبی داشت و موقعیت چندانی روی دروازه خلق نشده است اما همین که بیرانوند در بازی‌ها اعتماد به نفس لازم را دارد، یک نکته مثبت برای او و پرسپولیس محسوب می‌شود.

مربی پیشین دروازه‌بان‌های پرسپولیس تاکید کرد: البته نکته‌ای که بیرانوند باید رعایت کند، این است که فقط به بحث فنی بپردازد و اسیر حاشیه‌ها نشود. او از نظر فنی دروازه‌بان خوبی است اما در پرسپولیس علاوه بر بحث فنی باید حاشیه‌ها را نیز کنترل کرد. سوشا مکانی هم از نظر فنی در سطح بالایی قرار داشت ولی حاشیه‌هایی که در پرسپولیس وجود دارد، مانع از موفقیت وی شد. بیرانوند نباید اسیر حواشی موجود در پرسپولیس شود و فقط باید تمرکزش را روی موفقیت پرسپولیس وخودش بگذارد.

وی در خصوص جذب بازیکنان خارجی و اینکه این بازیکنان از نظر فنی در سطح خوبی قرار ندارند، گفت: به هر حال ما در خارج از مجموعه هستیم و برانکو نیز اعلام کرده که تمام بازیکان با نظر مستقیم وی جذب شده اند. فکر می‌کنم که گذشت زمان همه چیز را در این مورد روشن خواهد کرد.

وی در پایان گفت: سال گذشته «لوبانف» هم به پرسپولیس آمد که اضافه وزن داشت. باشگاه هم وقتی فهمید لوبانف به کار باشگاه نمی‌آید، او را رد کرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین