اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۰۷۱۳

انتقاد مدافع سرخ‌ها از تعطیلی لیگ

مدافع تیم تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد بعد از تعطیلات لیگ روند خوب تیمش ادامه پیدا کند.
۱۲:۴۶ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| هادی محمدی در جریان دیدار با ماشین سازی از ناحیه مچ دست دچار آسیب دیدگی و مجبور دستش را گچ بگیرد. او درباره مصدومیتش می گوید: مشکلم آنقدر حاد نیست اما به خاطر مشکلی که در کپسول انگشتم پیش آمده، دستم را گچ گرفتم. هنوز نمی دانم چه مدت دور از میادین هستم اما فکر می کنم به بازی با پرسپولیس برسم.


او با اشاره به عملکرد تیم تراکتورسازی اینطور صحبت می کند: شرایط خیلی خوبی داریم و از همه نظر شرایط مان مطلوب است. خوشبختانه توانسته ایم هواداران را راضی کنیم و امیدوارم این روند خوب برایمان ادامه داشته باشد.


مدافع تراکتورسازی ضمن گلایه از تعطیلی لیگ برتر عنوان می کند: تیم ما روی غلتک افتاده بود و بازی های خوبی را انجام می دادیم اما ناگهان لیگ تعطیل شد. این موضوع سبب می شود تا از شرایط مسابقه دور بمانیم. با این حال بحث ملی است و باید تابع تصمیمات باشیم. انشاءالله تراکتورسازی بعد از تعطیلات هم به روند خوبش ادامه می دهد.


هادی محمدی در پایان درباره دعوت از 3 بازیکن تراکتورسازی به تیم ملی می افزاید: اخباری، رفیعی و آقایی جزو بهترین بازیکنان ایران هستند. به آنها تبریک می گویم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین