اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۰۷۰۸۵

آلگری نزدیک‌‌تر از همیشه به نیمکت یوونتوس

آلگری نزدیک‌‌تر از همیشه به نیمکت یوونتوس
سرمربی ایتالیایی دنیای فوتبال به احتمال فراوان در پایان فصل به یوونتوس باز خواهد گشت.
۲۱:۴۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
وانانیوز|

به نقل از گاترتا دلا اسپورت، مدیران تیم فوتبال یوونتوس تصمیم خود را مبنی بر پایان همکاری با سرمربی کنونی این تیم یعنی آندره آ پیرلو گرفته و حتی جانشین او را نیز انتخاب کرده اند.

بر اساس گزارش این سایت، آلگری، سرمربی سابق تیم فوتبال یوونتوس نامزد اصلی جایگزینی پیرلو برای هدایت بیانکونری‌ها است و حتی مدیران یوونتوس علاقه مند به بستن قراردادی بلند مدت با این مربی ایتالیایی هستند و امیدوارند آلگری برای یوونتوسی‌ها با توجه به ۵ سال سابقه در این تیم مانند فرگوسن در منچستریونایتد باشد و بتواند سال‌های زیادی را در یوونتوس بماند.

آلگری ۲ فصل پیش و بعد از اخراج از تیم فوتبال یوونتوس تا کنون هدایت تیمی را نپذیرفته است و با توجه به نتایج درخشان او در ۵ فصل حضورش در این تیم ایتالیایی می‌توان امیدوار بود که او بتواند بار دیگر یوونتوسی‌ها را به قهرمانی در مسابقات سری آ برساند، اتفاقی که یوونتوسی‌ها در این فصل و با هدایت پیرلو نمی‌توانند به آن برسند.

آلگری در ۵ فصل حضور در یوونتوس، ۵ قهرمانی سری آ، ۴ قهرمانی جام حذفی ایتالیا و ۲ سوپر کاپ ایتالیا را نیز به دست آورد و سومین مربی پر افتخار تاریخ باشگاه یوونتوس نام گرفته است.

انتهای پیام/

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین