اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۰۶۴

خادم به مشکل مالی ابومسلم هم ورود می‌کند؟

امیررضا خادم گفت: اگر بتوانم دوباره برای تیم نسل ابومسلم اسپانسر پیدا خواهم کرد ولی بهتر است یک شرکت از داخل استان تیم را اداره کند.
۱۳:۱۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|
وانانیوز-معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در خصوص وضعیت تیم نسل ابومسلم عنوان کرد: با توجه به این که ابومسلم باشگاه ریشه دار و به نوعی برای خراسانی‌ها مانند استقلال و پرسپولیس است و از زمانی که وارد وزارت ورزش شدم متوجه مشکلات جدی این تیم شدم.

وی ادامه داد: تیم نسل ابومسلم با مشکلات جدی حقوقی روبه رو بود که سعی کردیم تا حدودی آن را ساماندهی کنیم، این تیم شاکیان داخلی و بین المللی دارد و هنوز نیز معلوم نیست صاحب آن کیست و به همین منظور با همکاری کمیسیون ماده 5 و فدراسیون فوتبال مجوزی برای ایجاد تیمی جدید گرفتیم تا با استفاده از پیشوند و پسوند ابومسلم دوباره تیم پرسابقه ابومسلم را احیاء کنیم.

خادم هم‌چنین تصریح کرد: به منظور تامین هزینه این تیم در فصل گذشته، اسپانسری پیدا کردیم تا این تیم بتواند در رقابت‌ها حضور پیدا کند که این ساماندهی از طرف وزارت ورزش انجام شد و من هم از آنجایی که هم مشهدی هستم و هم در وزارت مسئولیت دارم نسبت به حل کردن مشکلات تیم خراسان اقدام کردم.

وی ادامه داد: در کنار اسپانسرهایی که برای استقلال و پرسپولیس پیدا می‌کردم برای تیم نسل ابومسلم نیز به دنبال اسپانسر بودم که اگر این اتفاق نمی‌افتاد ابومسلم به طور کامل از ورزش استان حذف شده و دیگر تیمی به نام ابومسلم نداشتیم.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان این که اسپانسر تیم توفیق زیادی نداشت، گفت: متاسفانه در کنار اینکه اسپانسر در اداره تیم زیاد موفق نبود، تیم هم صعود نکرد. با این حال از حضور بیگلری، بهشتی و شفق در این تیم تشکر می‌کنم زیرا در این مدت هزینه‌های تیم را تامین کردند.

خادم خاطرنشان کرد: من اگر بتوانم دوباره اسپانسری برای تیم فراهم خواهم کرد و امیدوارم بهشتی یا هر شخص علاقه‌مند دیگری که به صورت بالقوه توان اداره تیم را داشته باشد در کنار یک شرکت اقتصادی مناسب تیم را در دست بگیرد و بهتر است که این موسسه و یا شرکت از داخل استان تیم نسل ابومسلم را اداره کند تا شاهد حضور تیمی به عنوان ابومسلم در مسابقات باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که مدیرعامل این باشگاه را چه کسی تغییر داد و چرا مدیرکل از این تغییر اطلاعی نداشت، عنوان کرد: این تیم از طریق همان شرکتی که در کمیسیون ماده 5 به ثبت رسید اداره می‌شود و همان گروه امور باشگاه را اداره می‌کند و قرار نیست مدیرکل در جریان این اتفاقات باشد. 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: ابومسلم خادم
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین