اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۰۱۶۱۷

قاسمپور: تجربه لژیونر‌ها می‌تواند به تیم ملی فوتبال کشورمان کمک کند

قاسمپور: تجربه لژیونر‌ها می‌تواند به تیم ملی فوتبال کشورمان کمک کند
پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار دوستانه با سوریه توضیحاتی را بیان کرد.
۱۳:۵۳ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۰
وانانیوز|

ابراهیم قاسمپور، پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران و شانس صعود به جام جهانی اظهار داشت: با توجه به این که میزبانی به بحرین داده شده، کار تیم ملی سخت شده است؛ اما اعتقاد دارم که توانایی بازیکنان ما به اندازه‌ای است که بتوانیم از این رقابت‌ها سربلند بیرون بیاییم. امیدوارم لژیونر‌ها شرایط آرمانی خود را حفظ کنند؛ چرا که تجربه بالای آن‌ها می‌تواند به ما کمک کند. برای صعود به جام جهانی کار سختی در پیش داریم، اما در گذشته از شرایط سخت‌تر از این هم سربلند بیرون آمده ایم.

قاسمپور در خصوص شرایط تیم ملی با اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ نتوانسته تا الان کار خاصی کند؛ زیرا شرایط شیوع کرونا نگذاشته است که او کار خاصی انجام دهد. می‌شد بازی‌های تدارکاتی بیشتری را با تیم‌های صاحب نام برگزار کرد تا تیم ملی محک جدی بخورد.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص دیدار تیم ملی با سوریه عنوان کرد: سوریه جزء تیم‌های درجه یک آسیا نیست. ما باید با تیم‌های به مراتب قوی‌تر از سوریه بازی کنیم تا ضعف‌ها و مشکلات تیم مشخص شود. تیم‌های ضعیف نمی‌توانند فشاری به تیم ملی وارد کنند؛ لذا برگزاری دیدار تدارکاتی با این تیم‌ها چندان مثمر ثمر نخواهد بود.

 

انتهای پیام/

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین