اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۰۰۷
خادم، هدایتی و نژادفلاح با تصمیمات اشتباه به پرسپولیس ضربه زدند

درخشان: تمام فشارها به خاطر «بی‌کفایتی» مدیریت باشگاه روی دوش من بود

سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: زمانی که سرمربی پرسپولیس بودم به خاطر بی‌کفایتی مدیریت تمام فشارها روی من بود.
۱۶:۲۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-حمیددرخشان در خصوص دلیل حضورش در باشگاه پرسپولیس، عنوان کرد: برای پیگیری مطالباتم به باشگاه رفته بودم و قرار شد در آینده به این موضوع رسیدگی شود. چند وقتی است که به من وعده وعید داده می‌شود و امیدوارم مسئولان جدید باشگاه حق‌وحقوق مرا پرداخت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که تغییرات مدیریتی را در باشگاه پرسپولیس چطور ارزیابی می‌کند، گفت: خوشحام که افراد فوتبالی به باشگاه پرسپولیس آمده و کار را در دست گرفته‌اند. به نظرم بهترین انتخاب در هیئت مدیره و مدیریت باشگاه صورت گرفته و من به آینده پرپسولیس بسیار امیدوارم. متاسفانه مدیریت قبلی باشگاه پرسپولیس غیر از اینکه هزینه روی دست این باشگاه بگذارد هیچ کار مفیدی در باشگاه انجام نداد.

درخشان در خصوص اینکه آیا ار نژادفلاح دلگیر است یا نه، یادآور شد: من بعد از برکناری‌ام حرفی نزدم تا برای پرسپولیس حاشیه درست نشود اما الان می‌گویم که در زمان ما باشگاه به سختی اداره می‌شد و مدیریت باشگاه هیچ پولی برای اداره باشگاه نداشت. تمام مشکلات تیم در آن مقطع روی دوش من بود و خاطر بی‌کفایتی و ناتوانی مسئول باشگاه نتوانستیم بر مشکلات غلبه کنیم. در آخر هم آقایان کادرفنی را تغییر دادند. برکناری من تصمیمی بود که از سوی هدایتی و خادم به نژادفلاح دیکته شد.

سرمربی پیشین پرسپولیس با تاکید بر اینکه برکناری او هیچ سودی برای این تیم نداشت، خاطرنشان کرد: من صبر کردم تا بازی‌ها تمام شود و مردم قضاوت کنند که تصمیم اشتباه آقایان چقدر به ضرر تیم بود. خادم، هدایتی و نژادفلاح با تصمیمات غلط خود به پرسپولیس ضربه زدند و امیدوارم از این اشتباهات خود درس گرفته باشند. نمی‌دانم هدف آنها از این تصمیمات چه بود اما این اشتباهات بیش از 300 میلیون هزینه روی دست باشگاه گذاشته و الان پول ندارند که طلب برانکو را پرداخت کنند.

وی در واکنش به اظهارنظر اخیر نژادفلاح که اعلام کرده بود با عدم پرداخت به مربیان قبلی پرسپولیس به نوعی مدیریت هزینه کرد، گفت: اینکه حق و‌حقوق مربیان تیم را ندهند یعنی اینکه مدیریت هزینه کرده‌اند؟ خدارا شکر که معنی مدیریت هزینه را هم متوجه شدیم. چطور با برانکو برای چند بازی قرارداد 300 میلیونی می‌بندند اما من و همکارانم باید مجانی کار کنیم؟ واقعا باید مدیریت را از آقایان یاد گرفت. ندادن پول مردم که هنر نیست. امیدوارم آقایان پیش وجدان خود راحت باشند.

درخشان با بیان اینکه علی‌اکبر طاهری در دوره مدیریت قبلی‌اش در باشگاه پرسپولیس به این باشگاه سروسامان داده بود، ادامه داد: زمان مدیریت طاهری هم در باشگاه پول نبود اما همه چیز سر جای خودش قرار داشت و حداقل تمام فشارها روی دوش سرمربی نبود اما آقایان با تغییراتی که در باشگاه صورت دادند کارها را خراب کردند.

سرمربی پیشین پرسپولیس در واکنش به این موضوع که "نژادفلاح را حلال خواهد کرد یا نه، چرا که او پس از برکناری‌‌اش از همه حلالیت طلبید" گفت: من چه کاره هستم که بخواهم نژادفلاح را حلال کنم؟ فقط امیدوارم او پیش وجدان خود راحت باشد و دوران مدیریت خود را در باشگاه پرسپولیس مرور کند و ببیند چه تصمیمات اشتباهی داشت و در نهایت چه ضربه‌ای به این باشگاه زد.

درخشان در مورد اینکه محمود خوردبین برکناری نژادفلاح را به هواداران پرسپولیس تبریک گفته است گفت: من به پرسپولیسی‌ها بابت جدایی نژادفلاح از این تیم تبریک نمی‌گویم بلکه اعتقاد دارم پرسپولیس بابت از دست دادن این مدیر راحت شد چرا که اگر وی به کارش ادامه می‌داد مشکلات این تیم روز به روز بیشتر می‌شد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: درخشان پرسپولیس
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین