اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۹۹
حاج محمدی:

از منصوریان ناراحت نیستم

مدافع فصل گذشته نفت‌تهران مدعی می‌ شود که این باشگاه تماسی برای مذاکره با او نگرفته است.
۱۵:۳۳ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-امین حاج محمدی در این رابطه گفت: نفت‌تهران هنوز تماسی با من نگرفته، اگر هم قرار باشد برای تماس گرفتن با بازیکنان اولویت بندی کنند من باید جزو نفرات اول باشم که بخواهند با من قرارداد ببندد چون خیلی وقت است که در این تیم بازی می‌ کنم. من هم بازیکنی نیستم که بخواهم بدون تیم بمانم ولی برای تمدید قرارداد نه از طرف باشگاه تماس گرفته اند و نه خود آقای منصوریان تماسی گرفته البته من از علی آقا ناراحت نیستم چون او در این مدت درگیر استقلال نفت بود و باشگاه نفت نیز مشکلاتی برای منصوریان به وجود آورد.

او در مورد قرعه ای که به نفت افتاده و این تیم باید در یک چهارم نهایی با الاهلی امارات بازی کند، ادامه داد: مسلما این ما بودیم که نفت را به این جایگاه رساندیم. کادرفنی و بازیکنان زحمات زیادی برای این تیم کشیدند و کس دیگری نبود، ما این شخصیت را به نفت دادیم به دلیل اینکه الان وضعیت نفت نامعلوم است من نمی‌ توانم ادعایی در مورد بازی با الاهلی امارات کنم. اما اگر قصد داریم جزو 4 تیم آسیا بالا برویم علاوه بر حفظ تیم پارسال باید دو، سه مهره خوب جذب کنیم.

این بازیکن در پایان افزود: من به تیم هایی پیشنهاد داده بودند، صحبت کرده ام و مسلما تا چند روز دیگر نتیجه نهایی را اعلام می‌ کنم.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین