اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۹۷۲۹

خلعتبری: حاج‌صفی کمک بزرگی به سپاهان خواهد کرد

خلعتبری: حاج‌صفی کمک بزرگی به سپاهان خواهد کرد
وینگر تیم فوتبال سپاهان اصفهان معتقد است که شکست دادن تراکتور برای آنها ارزشی بیش از سه امتیاز دارد.
۱۶:۴۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
وانانیوز|
محمدرضا خلعتبری شرایط تیم سپاهان را بعد از پیروزی برابر مس رفسنجان در جام حذفی مطلوب خواند و گفت: بعد از پشت سر گذاشتن یک بازی سخت خوشبختانه شرایط خوبی داریم. ما امسال جام حذفی را هم جدی گرفتیم و دنبال قهرمانی در این جام هستیم. با انجام پنج بازی می‌توان در این جام قهرمان شد و امیدوارم تا فینال جلو برویم و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

وی در ادامه با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر تراکتور در لیگ برتر خاطر نشان کرد: در نیم‌فصل دوم همه بازی‌ها سخت هستند، ولی اهمیت بعضی از بازی‌ها بیشتر است. ما در این بازی میزبان هستیم و در شرایطی با تراکتور روبه‌رو می‌شویم که با پرسپولیس هم‌امتیاز هستیم. الان تیم‌های بالای جدول به نتیجه حریفان هم چشم دارند و ما نباید در این موقعیت حساس لغزش داشته باشیم. شکست دادن تراکتور قطعاً بیشتر از سه امتیاز برای ما ارزش خواهد داشت و امیدوارم برنده از زمین بیرون بیاییم. البته آنها هم تیمی پرقدرت و پرمهره هستند و بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در مورد اضافه شدن احسان حاج‌صفی به این تیم هم اظهار داشت: احسان بازیکن بزرگ و باتجربه‌ای است که در همین سپاهان رشد کرد و به تیم ملی رسید. حاج‌صفی در این سال‌ها تجربیات زیادی را به دست آورده و قطعاً در ادامه راه کمک بزرگی به سپاهان خواهد کرد. همه ما از بازگشت حاج‌صفی خوشحالیم و امیدواریم این بازیکن بهترین عملکرد را در سپاهان داشته باشد.

خلعتبری در پایان در پاسخ به این پرسش که «آیا تیم سپاهان قهرمان خواهد شد؟»، تصریح کرد: چند تیم دنبال قهرمانی هستند و چیزی قابل پیش‌بینی نیست. مسئله مهم این است که در 13 بازی باقیمانده باید کمترین اشتباه را داشته باشیم. در نهایت امیدوارم هر تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان شود و آن تیم سپاهان باشد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین