اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۸۶۷

مدافع پرسپولیس: دو روز است كه توانسته‌ام استوك بپوشم

مدافع چپ‌پای تیم پرسپولیس از ابتدای این فصل نتوانست به علت مصدومیت سرخپوشان را همراهی كند اما چند روزی است كه در تمرینات گروهی شركت می‌كند...
۱۰:۲۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| مدافع چپ‌پای تیم پرسپولیس از ابتدای این فصل نتوانست به علت مصدومیت سرخپوشان را همراهی كند اما چند روزی است كه در تمرینات گروهی شركت می‌كند. او اما با وجود صلاحدید برانكو برای این بازی هم به میدان نخواهد رفت و بعد از تعطیلات در تركیب پرسپولیس قرار خواهد گرفت. آرام‌طبع در خصوص شرایط خود با همشهری‌ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.
  • شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینی؟
پرسپولیس در این چند روز تمرینات بسیار خوبی را انجام داد و باید خود را آماده كند تا در دیداری حساس به مصاف صبا برود. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و امیدوارم كه در این بازی بتواند سه امتیاز را كسب كند.
  • نظرت در مورد تیم صبا چیست؟
تیم صبا توانست در این مدت بازیكنان خود را حفظ كند و افرادی مانند حامد لك در این تیم ماندگار شدند. این تیم بازیكنان خوبی را در اختیار دارد و مطمئنا كار پرسپولیس در این بازی سخت خواهد بود.
  • تو تجربه كار با مرفاوی را داری، فكر می‌كنی تیمش را دفاعی به زمین بفرستد؟
من با صمد مرفاوی كار كرده‌ام و می‌دانم كه مربی بسیار خوبی است و مطمئنا برای این بازی برنامه خواهد داشت اما اینكه چه تفكراتی را دنبال خواهد كرد نمی‌دانم.
  • شرایط خودت چگونه است؟
من تازه دو روز است كه توانسته‌ام استوك بپوشم و تمرین كنم و دیگر درد ندارم اما پزشك تیم اعلام كرد كه بهتر است در این بازی هم به میدان نروم تا به بهبودی كامل برسم.
  • پس می‌توانستی در این بازی هم به میدان بروی؟
این نظر پزشك تیم بوده است و مطمئنا بعد از تعطیلات با قدرت بازخواهم گشت تا در صورت صلاحدید برانكو در برابر تراكتور به میدان بروم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین