اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۸۰۵

تراکتوری‌ها را به خوبی آنالیز کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: دوبازی میزبان هستیم و در هر دو بازی هم در زمین حریفان بازی می‌کنیم.
۲۱:۰۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| رسول خطیبی در نشست خبری قبل از دیدار هفته چهارم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی‌، گفت: بعد از گذشت یکی دو روز، روز خبرنگاران را به زحمت‌کشان رسانه‌ تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه موفق باشند.

وی افزود:‌ باید به چند مسئله اشاره کنم. بعضی مواقع دوستان رابطه بنده و تیم‌های دیگر را متوجه می‌شوند و نمی‌نویسند. دو بازی در زمین خودمان میزبان هستیم و در هر دو بازی هم در زمین حریفان بازی می‌کنیم.

خطیبی افزود: برایم فرقی نمی‌کند در تبریز در کدام زمین بازی می‌کنیم. دوست دارم در دربی تبریز همه هواداران بیایند. مقابل گسترش فولاد در زمین آنها بازی کردیم چرا که آنجا را باشگاه خودم می‌دانستم. در این بازی‌ هم خیلی‌ها گفتند در زمین تراکتورسازی بازی نکنیم اما من قبول نکردم و گفتم دربی که بعد از 20 سال برگزار می‌شود باید در زمین خودمان باشد چرا که دوست داشتم هواداران را در ورزشگاه ببنیم. اگر هر مربی دیگری بود این مسئله انعکاس بیشتری پیدا می‌کرد. دوست دارم در زمین شهر خودم بازی کنم و حالا برایم فرقی نمی‌کند که در زمین گسترش فولاد بازی می‌کنم یا تراکتورسازی. این تیم‌ها را از خودمان می‌دانم و به این خاطر این مسئله را می‌پذیرم. خوشحالم که بازی برگزار می‌شود. درصد برای هوادارن مشخص شده که اصلا در جریان آن نیستم. همه هوادارانی که می‌آیند برای آذربایجان هستند. هواداران فردا آداب و فرهنگ آذربایجان را به تمام شهرهای دیگر نشان می‌دهند. فکر می‌کنم برنده بازی فردا هواداران هستند. خیلی‌ها می‌خواستند در این دربی تفرقه بیاندازند. می‌خواهم فرهنگمان را نشان دهیم.

سرمربی ماشین‌سازی در ادامه خاطرنشان کرد: تراکتورسازی تیم بزرگ و قابل احترامی است. این تیم برای قهرمانی بسته شده است. آنها مهره‌های قوی دارند. در خط هافبک و سایر پست‌ها مهره‌های سرشناسی دارند. ما هم ماشین سازی هستیم و نفرات بسیار خوبی داریم. امیدوارم در ابتدا بازی زیبایی را مشاهده کنیم و در پایان هرکسی بیشتر تلاش کرد نتیجه را ببرد. امیدوارم یک طرف 3 امتیاز را بگیرد و بازی به تساوی نرسد.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش،‌ عنوان کرد:‌ در بازی فردا سه مصدوم داریم که یک نفر از آنها به بازی نمی‌رسد. نام این بازیکن را نمی‌برم. امیدوارم دو بازیکن دیگرمان شرایط بازی پیدا کنند.
سرمربی ماشین‌سازی در مورد اینکه چطور می‌تواند هواداران فردا تفکیک کنند تا 70 درصد سکوها به ماشین‌سازی برسد، اظهار داشت: هوادارانی که فردا به ورزشگاه می‌آیند همه آذربایجانی و طرفدار فوتبال تبریز هستند. همیشه گفتیم تیم‌های آذربایجانی تفاوتی با یکدیگر ندارند. درصد حضور هواداران در بازی فردا برایم مهم نیست. هواداران فردا تیم‌های مقابل را تشویق می‌کنند و از یکدیگر حمایت می‌کنند.
خطیبی در ادامه یادآور شد: تمرکز ما روی بازی بود. در این بازی از سه‌شنبه شب به اردو رفتیم کار به اینکه بازی برگزار می‌شود یا نه نداشتیم. با قدرت کارمان را دنبال کردیم. تمام تیم‌ها در هفته‌های اول مشکل دارند. اکثر بازیکنان ما از اول در تمرینات حضور داشتند. هنوز به هماهنگی کامل نرسیدیم. فکر می‌کنم نسبت به سایر تیم‌ها شرایط بهتری داریم. تراکتورسازی را آنالیز کردیم. آنها در هر مسابقه تغییراتی داشتند امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.
وی یادآور شد: همیشه سعی کردم در نشست‌ها حاضر شوم. همانطور که شما در نشست حاضر می‌شوید من هم باید به شما احترام بگذارم. من که مربی تبریزی هستم برایم فرقی ندارد که در کدام زمین به میدان می‌روم. شاید برای مربی دیگر مهم نباشد اما من دوست دارم همه تیم‌های تبریزی نتیجه بگیرند. امیدوارم بتوانم به تمام تیم‌های تبریزی کمک کنم.
انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین