اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۷۵۸

هافبک سابق پرسپولیس به دنبال انتقام گیری؟

هافبک تیم فوتبال صبای قم تأکید کرد که تیمش در دیدار فردا (پنجشنبه) مقابل پرسپولیس فقط برای گرفتن سه امتیاز بازی خواهد کرد.
۱۷:۱۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| قاسم دهنوی در مورد عملکرد صبا در سه بازی گذشته و گرفتن فقط سه امتیاز در این دیدارها گفت: همه می‌دانند تیم ما با چه شرایطی وارد لیگ برتر شد و فرصت بسیار کمی برای آماده‌سازی داشتیم. من معتقدم گرفتن سه امتیاز عملکرد بدی نیست و نباختن در سه بازی اتفاق مهمی بود. در بازی با ماشین‌سازی هم با اینکه حریف بعد از زدن گل تساوی، چند موقعیت خوب داشت می‌توانستیم برنده شویم، ولی متأسفانه فقط یک امتیاز گرفتیم.

وی در ادامه از آمادگی تیمش برای تقابل با پرسپولیس در هفته چهارم یاد کرد و گفت: بازی بسیار سختی درپیش داریم. پرسپولیس فصل گذشته بعد از اتفاقی که برای کاپیتان فقیدش افتاد به یکباره اوج گرفت و در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های ایران است. البته ما هم تیم خوبی هستیم و به شما قول می‌دهم که فقط برای گرفتن سه امتیاز بازی خواهیم کرد. اینکه تاکتیک ما تدافعی باشد یا تهاجمی، فقط به تصمیم کادر فنی مربوط می‌شود، ولی شک نکنید که فردا فقط برای برد بازی خواهیم کرد.

هافبک تیم فوتبال صبای قم در پایان تصریح کرد: در بازی با ماشین‌سازی که از لحاظ سبک بازی یکی از تیم‌های خوب ایران است عملکرد خوبی داشتیم. مطمئناً می‌توانیم خودمان را مقابل پرسپولیس نشان دهیم. من سابقه بازی در این تیم را دارم و نان و نمک پرسپولیس را خورده‌ام. روزهایی که در این تیم بازی کردم را فراموش نمی‌کنم، ولی حالا بازیکن صبا هستم و می‌خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین