اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۷۴۹

خاطره‌بازی صبا با پرسپولیس از 4سال قبل

آخرین پیروزی صبای قم برابر پرسپولیس دقیقا چهار فصل قم رقم خورده است.
۱۶:۵۳ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| صمد مرفاوی و شاگردانش فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌هایشان را در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس انجام می‌دهند ولی با این حال امیدوار هستند اتفاق غیر منتظره‌ای رقم بزنند و بعد از سه بازیِ یک امتیازی به پیروزی برسند.


صبا در سه سال اخیر به صورت مرتب در هر فصل یک مساوی و یک باخت مقابل پرسپولیس داشته و پیش از آن هم در بازی برگشت لیگ دوازدهم در ورزشگاه یادگار امام قم به تساوی بدون گل رسیده تا در 7 مسابقه رسمی رنگ برد برابر سرخ پوشان تهرانی را ندیده باشد ولی اگر به خرافات اعتقاد داشته باشیم می‌شود صبا را با کمبود مهره‌ای که نسبت به پرسپولیس برانکو دارد، پیروزی بازی فردا بدانیم!

 


بازی رفت لیگ دوازدهم پرسپولیس و صبا در ورزشگاه آزادی و هفته چهارم، در تاریخ پانزدهم مردادماه 91 انجام شد که حالا دوباره این دو تیم پس از چهار سال دوباره در هفته چهارم در مردادماه و استادیوم آزادی مقابل هم قرار می‌گیرند.


در دیدار رفت چهار سال قبل صبا با گل‌های میلاد سلیمان فلاح و اکبر صادقی(پنالتی) در دقایق 76 و 90 توانست پرسپولیس را مغلوب کند ولی پس از آن به غیر از مسابقه فینال جام شهداء سال 94 دیگر این تیم را شکست نداده است اما حالا دوباره این دو تیم در مردادماه، هفته چهارم و ورزشگاه آزادی برابر هم قرار می‌گیرند و شاید دوباره صبا بتواند با بازیکن‌های کم نام و نشان‌تری که نسبت به پرسپولیس دارد آنها را شکست دهد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین