اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۷۲

عطایی: معروف و موسوی متحول شده‌اند

کارشناس والیبال با تحسین عملکرد تیم ‌ملی والیبال ایران در بازی مقابل آمریکا، گفت: با شناخت خوبی که کادرفنی از بازیکنان پیدا کرده است ابرقدرت والیبال جهان را شکست دادیم.
۱۱:۵۲ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|
وانانیوز-بهروز عطایی اظها‌ر کرد: بعد از چهار بازی نخست تیم ‌ملی والیبال ایران مقابل آمریکا و لهستان، عملکرد تیمی ما تغییر کرد و بسیار منظم تر کار کردیم. به نظر شخص بنده کادرفنی هم شناخت بهتری نسبت به تیم ‌ملی پیدا کرد و از ترکیب بازیکنان موثرتری بهره برد. شاید اول این شناخت خیلی خوب نبود و برخی انتقادات هم مطرح شد، ولی حالا شناخت کادرفنی و بازیکنان از یکدیگر بهتر شده است.

وی ا‌ضافه‌ کرد‌: در بازی روز جمعه مقابل آمریکا یک سعید معروف متفاوت را دیدیم. معروف و موسوی هر دو بعد از بازی روسیه کاملا متحول شده و توانستند توانایی خود را بر بازیکنان حریف تحمیل کنند. با کار خوب بازیکنان تیم ‌ملی آمریکا به عنوان ابرقدرت فعلی والیبال جهان به راحتی شکست خورد. البته تماشاگران و فضای خوب سالن هم نقش موثری در این پیروزی داشت.

عطایی تاکید کرد: عملکرد تیم ‌ملی والیبال ایران در بازی با آمریکا کاملا قابل دفاع است، ولی بازی دوم قطعا سخت‌تر خواهد بود. آمریکایی‌ها هم از شرایط سالن و هم از تیم ‌ملی ایران شناخت بهتری دارند. آنها در بازی اول خود در سالن 12 هزار نفری بازی همیشگی خود را ارائه ندادند و نتوانستند مثل بازی‌های قبل کار کنند. قطعا در بازی دوم با شرایط بهتری کار خواهند کرد.

کارشناس والیبال بار دیگر با اشاره به عملکرد خوب کادرفنی، خاطر نشان کرد: تعویض‌های کواچ در بازی با آمریکا به جا و منطقی بود و بازیکنان ایران هم در این مسابقه عملکرد کم نظیری داشتند. امیدوارم که در بازی دوم هم تیم ‌ملی ایران روند رو به رشد خود را ادامه دهد. 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین