اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۵۴۱

پرسپولیس 2 سال است خوب بازی می‌کند

بهترین دفاع چپ فوتبال بعد از انقلاب ایران،در کنار گود هم محبوب است،او درباره تیم دوران فوتبالش حرف هایی دارد.
۱۷:۵۴ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

مجتبی محرمی  گفتگو یی کرده است،مرورش خالی از لطف نیست.

 

محرمی درباره کیفیت عملکرد پرسپولیس میگوید:تیم خوب است وخوب بسته شده است،بنابر این درباره تیم حرفی برای گفتن وجود ندارد،این تیم قهرمان میشود،البته  همه میدانند که این تیم 2 سال است که خوب بازی میکند.این روزها همه میپرسند که رامین رضاییان باید در پرسپولیس ماند یا خیر اما من میگویم جواب این سوال را باید برانکو بدهد نه من،با این حال اگر رضاییان بماند ، میتواند در دفاع چپ یا هافبک راست هم بازی کند.


بازیکن تیم منتخب آسیا در سال 1369 میگوید:پرسپولیس در دفاع چپ وراست بازیکنان خوبی دارد اما میتوان تغییراتی انجام داد مثلا رامین یا ماهینی میتوانند در چپ بازی کنند فقط کمی تمرین تخصصی میخواهد.


 محرمی که هنوز  در فوتبال ما چهره ای محبوب است ادامه میدهد:من در تیم فوتبال راه آهن ،دفاع راست بودم اما در پرسپولیس وشاهین ونیروی زمینی دفاع چپ بودم،همه میدانند مجتبی محرمی راست پا است اما با کمی تمرین دفاع چپ شدم وهمیشه از بازی در دفاع چپ بهتر بازی میکردم وخودم علاقه داشتم در این پست باشم.


محرمی میگوید:بازیکنی که بتواند در پست های مختلف بازی کند،برای یک مربی به اندازه چند بازیکن ارزش دارد ومربی هم چنین بازیکنی را دوست دارد،من در تیم ملی دوران استانکو هافبک وسط بودم مایلی کهن هم من را در هافبک وسط استفاده کرد،علی پروین من را در دفاع چپ وراست وهافبک چپ ومهاجم بازی میداد،حرف این است که برای یک دفاع کنار ،بازی کردن در چند پست کار سختی نیست،یادتان باشد که بسیاری از دفاع های کنار ،دفاع وسط وهافبک هم خوب بازی کرده اند،مثل پنجعلی وسیدعلیخانی وشاهین بیانی وزرینچه،در سال 73 هم وقتی منافی وبهزاد داداش زاده و شاهرودی در تیم ما چپ بازی میکردند ،من به دفاع آخر رفتم.


مرد تاریخ ساز پرسپولیس ادامه میدهد:در پرسپولیس همه هافبک وسط ها،چپ پا هستند،هم فرشاد احمدزاده،هم مسلمان وهم کمال کامیابی نیا که از بین آنها احمدزاده  میتواند در دفاع چپ بازی کند،البته بازیکن راست پا مثل رضاییان در شرایط امروز به درد ما میخورد چون بازیکن چپ پا بیشتر داریم.


او ادامه میدهد:انصاری برای دفاع وسط جواب داده اما برای دفاع چپ نیاز به بازیکن بهتری از ربیع خواه داریم،شاید اگر یک دفاع وسط خوب داشتیم ،انصاری به دفاع چپ میرفت بهتر بود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین