اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۵۱۹

امیدوارم بدشانسی ما را رها کند

مرتضی اسدی درباره شکست در برابر پرسپولیس می گوید می توانستیم به راحتی از این تیم یک امتیاز بگیرم اما در یک صحنه کم آوردیم و موفق نشدیم.
۱۶:۴۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| کاپیتان گسترش فولادی ها در رابطه با بازی این تیم در برابر پرسپولیس گفت: متاسفانه ما در این دیدار گل بدی را دریافت کردیم و بدشانسی های خود را در دیدار سوم بار دیگر تکمیل کردیم و امیدوارم دیگر شاهد بدشانسی خود در ادامه مسابقات نباشیم.


وی ادامه داد : پرسپولیس در این فصل تیم خوبی دارد و مدعی است ولی ما نیز مقابل این تیم فقط در یک صحنه کم آوردیم و می توانستیم به راحتی از این تیم یک امتیاز بگیرم ولی متاسفانه چنین اتفاقی نیفتاد . پرسپولیس تیم خوبی است که با طارمی انگیزه بالای پیدا می کند و انگیزه تهاجمی آنان بیشتر از هر زمانی می کند.


وی در مورد دیدار این تیم در هفته چهارم با ذوب آهن اصفهان گفت : این تیم سال گذشته قهرمان جام حذفی شده است و اسکلت اصلی تیم خود را نیز حفظ کرده است و با جریاناتی که در کادر فنی آنها پیش آمده بود و با بازگشت آقای گل محمدی به نیمکت این تیم ، یک شوک مثبت داشتند که کار ما را در هفته چهارم سخت تر خواهد کرد.


اسدی در مورد مشکل گلزنی این تیم توضیح داد: ما بهترین نفرات لیگ گذشته را به خط حمله خود اضافه کرده ایم و در کار های تاکتیکی نیز روی گلزنی برنامه ریزی کرده و در زمین نیز به خوبی اجرا می کنیم ولی همانطور که گفتم فقط بدشانس هستیم و امیدوارم به زودی این بدشانسی ما را رها کند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین