اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۴۹۷

بازگشت دوباره قادر میزبانی به تایم تریل ریو!

فدراسیون دوچرخه سواری یک بار دیگر نماینده ایران در بخش تایم تریل المپیک را تغییر داد و قادر میزبانی را معرفی کرد.
۱۵:۲۸ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| در حالی که فدراسیون دوچرخه سواری، صبح امروز اعلام کرده بود به دلیل آسیب دیدگی قادر میزبانی، آروین معظمی جایگزین وی برای حضور در تایم تریل المپیک شده است، اما سایت این فدراسیون در خبری دیگر، قادر میزبانی را به عنوان نماینده تایم تریل ایران معرفی کرد تا مخاطبان این رشته دچار سردرگمی شوند.

در خبر فدراسیون آمده است: «طی آخرین تماس با سرمربی تیم ملی در ریو قادر میزبانی به عنوان رکابزن ایران در مسابقه استقامت جاده المپیک 2016 به مسئولین برگزاری معرفی خواهد شد.

مصطفی چایچی در این باره گفت : قبل از اعزام تیم ملی به ریو آروین معظمی گودرزی به عنوان نماینده ایران در مسابقه تایم تریل معرفی شده بود اما همانطور که مقرر شد بود نماینده کشورمان در رشته تایم تریل بعد از رسیدن تیم ملی به ریو و انجام تمرینات در مسیر مسابقه مشخص خواهد شد، که قادر میزبانی بعد از انجام تمرینات به عنوان رکابزن ایران در رشته تایم تریل انتخاب شد، اما بعد از سانحه‌ای که برای میزبانی در مسابقه استقامت به وجود آمد حضور او در مسابقه تایم تریل در هاله ای از ابهام قرار گرفت ولی با بهبود وضعیت جسمانی قادر میزبانی و انجام تمرینات خوبی که در مسیر مسابقه صورت گرفت، حضور او در مسابقه تایم تریل انفرادی جاده قطعی است و در جلسه فنی مسابقات به مسئولین برگزار کننده اعلام خواهد شد .

مسابقه تایم انفرادی با شرکت 37 ورزشکار از 29 کشور در منطقه پونتال روز چهارشنبه 20 مردادماه ساعت 10 به وقت محلی و 18 به وقت تهران برگزار خواهد شد این مسابقه به مسافت 54.7 کیلومتر خواهد بود که حضور قهرمانان مطرح جهان همچون فابیان کانچلارا،کریس فروم،تام دومولین، تونی مارتین و ..... نشان دهند سطح بالای این مسابقه است با این حال برای نماینده کشورمان قادر میزبانی از خداوند متعال موفقیت،سلامت و کسب بهترین نتیجه را مسئلت داریم.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین