اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۴۷۳

بازیکنی که پرسپولیس پارسال نخواستش، امسال افتخار می‌كند!

برانكو ایوانكوویچ از پیروزی تیمش برابر گسترش‌فولاد تبریز خیلی خوشحال شده است. چیزی كه او را راضی‌تر می‌كند، ثبت دو كلین‌شیت در سه مسابقه اول لیگ پانزدهم است...
۱۴:۰۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| برانكو ایوانكوویچ از پیروزی تیمش برابر گسترش‌فولاد تبریز خیلی خوشحال شده است. چیزی كه او را راضی‌تر می‌كند، ثبت دو كلین‌شیت در سه مسابقه اول لیگ پانزدهم است. فقط كافی است به یاد بیاوریم پرسپولیس تا اینجای كار نسبت به مقطع مشابه در فصل قبل، 7گل كمتر خورده! طبیعی است كه برانكو از این وضعیت راضی و خشنود باشد. او در نشست خبری بعد از بازی با گسترش در جملاتی احساسی گفته:
 « به خط دفاعی تیمم افتخار می‌كنم.» البته كه باید هم این‌طور باشد اما كاش مربی كروات یك بار برای همیشه توضیح می‌داد چرا سال گذشته مهم‌ترین ركن این خط دفاعی قابل افتخار را نخواست و خودش با دست خودش یك حفره عمیق و وحشتناك در قلب خط دفاعی ایجاد كرد؟ واضح است كه یكی از بنیادی‌ترین تفاوت‌های خط دفاع امسال و پارسال قرمزها، به حضور درخشان و مقتدرانه جلال حسینی مربوط می‌شود؛ بازیكنی كه اگر مصدوم نشود، قطعا در طول فصل خیلی به كار پرسپولیس خواهد آمد. آخرین فصلی كه حسینی برای سرخپوشان بازی كرد، مربوط به لیگ سیزدهم می‌شد؛ جایی كه پرسپولیس در طول فصل فقط 15گل دریافت كرد. با این همه هیچ‌كس نفهمید چرا وقتی سال گذشته خبر توافق باشگاه پرسپولیس با جلال حسینی به عنوان اولین خرید لیگ پانزدهم منتشر شد، برانكو این مساله را نپذیرفت و آن‌قدر سرسختی به خرج داد كه داستان انتقال جلال به هم خورد. اگر قرار باشد منصفانه قضاوت كنیم، پارسال وضع پرسپولیسی‌ها با جلال حسینی چقدر می‌توانست  بهتر باشد؟

 ماجرای دفاع چپ
محمد امین آرام‌طبع بالاخره آماده شده و در بازی هفته چهارم با صبای قم برای اولین بار می‌تواند با پیراهن پرسپولیس به میدان برود. این در شرایطی است كه برانكو در سه بازی قبلی از محسن ربیع‌خواه در این پست استفاده كرده است. ربیع‌خواه در بازی با فولاد نمایش پرانتقادی داشت اما مربی كروات سرسختانه از او حمایت كرد و در مسابقه با گسترش‌فولاد هم این بازیكن را از ابتدا به میدان فرستاد. از قضا ربیع‌خواه در این مسابقه بازی نسبتا خوبی انجام داد تا در مورد این پست، تردیدهای جدی وجود داشته باشد. باید ببینیم برانكو در بازی روز پنجشنبه آرام‌طبع را جایگزین ربیع‌خواه می‌كند یا به تركیب موفق خط دفاعی‌اش دست نمی‌زند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین