اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۴۵۰

با قوی‌ترین حریفان می‌توانیم مبارزه کنیم

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: وزنه‌هایی که بچه‌ها در روز مسابقه خواهند زد گویای بسیاری از حقایق خواهد بود و با درخشش خود ثابت خواهند کرد برای سربلندی ایران در این ماه‌ها زحمت کشیده‌اند.
۱۲:۴۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| سجاد انوشیروانی درباره شرایط وزنه‌برداران در دهکده بازی‌های المپیک گفت: سومین جلسه و روز تمرینی را با حضور وزنه‌برداران 85 و 94 کیلوگرم برگزار کردیم که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: برنامه تمرینی را طوری تنظیم کرده‌ایم که با ساعات مسابقه بچه‌ها یکی باشد. امیدوارم با تمام قدرت در مسابقات حاضر شویم و روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره شایعه دوپینگ یکی از حریفان اصلی سهراب مرادی در دسته 94 کیلوگرم گفت: این خبر در دهکده بازی‌ها پیچیده است که وزنه‌بردار لهستانی که در استارت لیست مسابقات این وزن در بین 3 نفر اصلی قرار داشت از دهکده اخراج شده است، اما هنوز به صورت رسمی چنین موضوعی تأیید و اعلام نشده است.

انوشیروانی تصریح کرد: استراتژی ما به گونه‌ای است که با قوی‌ترین حریفان هم می‌توانیم مبارزه کنیم، وزنه‌هایی که بچه‌ها در روز مسابقه خواهند زد گویای بسیاری از حقایق خواهد بود و با درخشش خودشان ثابت خواهند کرد از دل‌وجان برای سربلندی ایران در این ماه‌ها زحمت کشیده‌اند.

به گزارش فارس، گفته می‌شود تاماش زیلینسکی قهرمان لهستانی سال 2016 اروپا به خاطر دوپینگ از دهکده بازی‌های المپیک اخراج شده است هرچند رسانه‌های لهستانی این موضوع را تکذیب کرده‌اند. برادر این وزنه‌بردار آدریان نیز در همین وزن با سهراب مرادی رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین