اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۳۱۹

عالیشاه: دنبال لقب نیستم

امید عالیشاه، وینگر سرعتی تیم پرسپولیس از چهره‌های درخشان این تیم در بازی با گسترش‌فولاد بود. یك‌روز بعد از پیروزی در تبریز، عالیشاه پاسخگوی سوالات همشهری ورزشی بود....
۱۷:۰۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|
امید عالیشاه، وینگر سرعتی تیم پرسپولیس از چهره‌های درخشان این تیم در بازی با گسترش‌فولاد بود. یك‌روز بعد از پیروزی در تبریز، عالیشاه پاسخگوی سوالات همشهری ورزشی بود.
  • از بازی مقابل گسترش بگو.
بازی خیلی خوبی انجام دادیم و تمام دستورات تاكتیكی آقای برانكو را در زمین پیاده كردیم. اگر اشتباه نكنم 80درصد بازی دست ما بود و اینكه در تمام دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم. اگر دقت می‌كردیم می‌توانستیم گل‌های زیادی در این بازی بزنیم اما كم‌دقتی كردیم. امیدوارم در بازی‌های بعد بهتر بازی كنیم. از لحاظ كار تیمی همه وظیفه‌شان را به نحو احسن انجام دادند؛ البته با اینكه 3امتیاز را گرفتیم هنوز حسرت بازی مقابل فولاد را می‌خورم كه 2امتیاز از دست دادیم.
  • علی كریمی درباره مراسم بهترین‌ها مصاحبه كرد و گفت هیچ ایرادی ندارد اگر یك بازیكن نتوانست جایزه موثرترین بازیكن را بگیرد، چون سازمان لیگ برای دلخوشی جایزه را بین تیم‌ها تقسیم می‌كند. گویا روی صحبت او با شما بود...
من از علی كریمی خیلی تشكر می‌كنم. ایشان همیشه به من انگیزه داده و من انرژی مثبتم را از علی‌آقا می‌گیرم. آن جایزه را فراموش كردم و امیدوارم بتوانم باز هم برای تیمم تاثیرگذار باشم؛ البته من همان روز گفتم كه وقتی قراردادم را تمدید كردم، جایزه‌ام را از هواداران گرفتم. زیاد ناراحت این موضوع نیستم و به آن فكر نمی‌كنم.
  • فكر می‌كنی به تیم‌ملی دعوت شوی؟
امیدوارم به تیم‌ملی دعوت شوم. در این مدت خیلی زحمت كشیدم و فكر می‌كنم عملكرد خوبی را از خودم به نمایش گذاشتم.
  • به نظرت امسال هم می‌توانی عنوان گل‌سازترین بازیكن را برای خود كنی؟
اینها فقط لقب است. من واقعا دنبال لقب جمع كردن نیستم من همه تمركز و فكرم را روی تیم گذاشتم و برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌كنم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین