اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۲۹۴

گل‌محمدی – آذری؛ صلح غیر واقعی!

یحیی گل‌محمدی که صبح دیروز در جلسه انضباطی باشگاه ذوب‌آهن شرکت کرده بود، ‌با مسئولان این باشگاه به توافق رسید تا در ادامه لیگ برتر هدایت این تیم را بر عهده بگیرد...
۱۵:۲۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| یحیی گل‌محمدی که صبح دیروز در جلسه انضباطی باشگاه ذوب‌آهن شرکت کرده بود، ‌با مسئولان این باشگاه به توافق رسید تا در ادامه لیگ برتر هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. در جلسه دیروز گل‌محمدی و مسئولان ذوب‌آهن، صحبت‌ها و توضیحاتی درباره علل بروز اختلافات مطرح شد. گویا پس از بیان صحبت‌ها توافق حاصل شد تا گل‌محمدی به کارش در ذوب‌آهن ادامه دهد. این در حالی است كه گل‌محمدی در چند روز گذشته به دوستانش گفته بود كه نمی‌خواهد در ذوب‌آهن بماند.
دیروز فریدونی، عضو هیات‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن با تایید این خبر اعلام کرد سوءتفاهمات برطرف شده و گل‌محمدی کارش را دوباره آغاز خواهد کرد. نكته مهم در این ماجرا اختلاف شدیدی است كه گل‌محمدی و آذری دارند. آنها در مصاحبه‌هایشان به شدت علیه یكدیگر موضع گرفتند و جالب اینجاست كه در اینستاگرام هم جملات طعنه‌آمیزی برای هم نوشتند. با این وضعیت، باور اینكه رابطه یحیی و آذری مثل گذشته باشد كمی سخت است و شاید آنها به اجبار بخواهند خیلی چیزها را در این رابطه حفظ كنند. البته مسئولان كارخانه ذوب‌آهن حاضر به كنار گذاشتن گل‌محمدی نبودند و شاید این یكی از دلایل جدی برای ادامه همكاری این مربی با ذوب‌آهن است.
دیروز دوستان یحیی برای پیگیری وضعیت این مربی در ذوب‌آهن، با او در ارتباط بودند و گل‌محمدی به دوستانش گفته كه تكلیف نهایی‌اش امروز مشخص خواهد شد. با این حال ماندن او قطعی شده و باید دید روابط یحیی و آذری در آینده به چه شكل جلو خواهد رفت. با اتفاقات چند روز اخیر می‌توان گفت كه میان آذری و گل‌محمدی صلحی غیرواقعی شكل گرفته است!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین