اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۲۹۲

شروع دردسر برای پــرسپولیــس

نقطه تاریك بازی پرسپولیس و گسترش‌فولاد، كارت گرفتن دو بازیكن كلیدی سرخپوشان بود. در این مسابقه داور سه اخطار به قرمزها داد. غیر از ربیع‌خواه كه در پست غیرتخصصی‌اش بازی می‌كند و یك بار به خاطر جا ماندن از بازیكن حریف ناچار شد خطا كند، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده به واسطه انجام خطاهای غیرضروری در میانه‌های میدان كارت گرفتند...
۱۵:۱۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| نقطه تاریك بازی پرسپولیس و گسترش‌فولاد، كارت گرفتن دو بازیكن كلیدی سرخپوشان بود. در این مسابقه داور سه اخطار به قرمزها داد. غیر از ربیع‌خواه كه در پست غیرتخصصی‌اش بازی می‌كند و یك بار به خاطر جا ماندن از بازیكن حریف ناچار شد خطا كند، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده به واسطه انجام خطاهای غیرضروری در میانه‌های میدان كارت گرفتند. با توجه به قوانین سختگیرانه فوتبال ایران كه اولین محرومیت را ناشی از دریافت سه كارت زرد و محرومیت‌های بعدی را ناشی از دریافت فقط دو كارت زرد می‌داند، این اخطارهای مفت مسلما برای پرسپولیسی‌ها گران تمام خواهد شد. موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود كه بدانیم احمدزاده در این بازی دومین كارت زردش را گرفت. او در مسابقه اول فصل هم به خاطر یك خطای غیرضروری دیگر اخطار گرفته بود. حالا فرشاد اولین بازیكن در آستانه محرومیت پرسپولیس است. این موضوع زمانی مهم‌تر جلوه می‌كند كه بدانیم فقط دو هفته دیگر تا فرا رسیدن داربی رفت زمان باقی مانده و ممكن است احمدزاده یا حتی مسلمان، حضور در بازی مهم برابر استقلال را از دست بدهند. اگر هر كدام از این بازیكنان (به خصوص فرشاد احمدزاده كه فعلا دوكارته است) داربی را از دست بدهند، احتمالا ساسان انصاری جایگزین آنها خواهد شد؛ بازیكنی كه تا همین چند روز پیش شایعات زیادی در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس به گوش می‌رسید، اما در مسابقه با گسترش‌فولاد برای نخستین بار با لباس قرمزها به میدان رفت و از قضا نمایش بدی هم نداشت.  از پرسپولیس در بازی اول با سایپا فرشاد احمدزاده و وحید امیری كارت گرفتند، در مسابقه دوم مقابل فولاد کمال کامیابی‌نیا و مهدی طارمی اخطار دریافت كردند و در برابر گسترش هم فرشاد احمدزاده، محسن ربیع‌خواه و محسن مسلمان كارت  گرفتند.

 شایعه عجیب در مورد فرشاد احمدزاده
در بازی با گسترش‌فولاد، فرشاد احمدزاده یك كارت زرد بی‌مورد گرفت تا دو اخطاره شود. او در این بازی از سوی تعدادی از هواداران هدف فحاشی قرار گرفت و انتظار می‌رود در بازی هفته پنجم با تراكتورسازی هم چنین فضایی علیه او وجود داشته باشد. حالا شایعه شده احمدزاده قصد دارد در بازی با صبای قم هم كارت بگیرد و دیدار با تراكتور را از دست بدهد. اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، او با یك تیر دو نشان زده؛ هم از اعتراض احتمالی هواداران تراكتور جان به در برده و هم حضورش در داربی تهران را تضمین كرده است. باید دید هافبك راست پرسپولیس به این شایعات چه واكنشی نشان می‌دهد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین