اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۲۸۳

با بودنم در سپاهان امید زیادی دارم که به تیم ملی دعوت شوم

هافبک تهاجمی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید که در بازی با استقلال خوزستان فکر می‌کرده رباط صلیبی او دچار پارگی شده که البته اینطور نبوده است.
۱۴:۱۴ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| فرید بهزادی‌کریمی در گفت‌وگویی در خصوص وضعیتش پس از مصدومیتی که در بازی با استقلال خوزستان دچار آن شد، گفت: خدا را شکر همه چیز به خیر گذشت و مصدومیتم زیاد حاد نیست. به بازی این هفته مقابل صنعت نفت قطعاً نمی‌رسم، اما در تعطیلات شرایطم بهتر خواهد شد و به تمرینات باز می‌گردم. وی درباره صحنه‌ای که دچار مصدومیت شدید شد تا تعویض شود، اظهار داشت: من و زهیوی روی هوا پریدیم که پس از به زمین آمدن، روی بی‌دقتی حریف خطای شدیدی روی من صورت گرفت. وقتی بازیکن آنها روی مچ پای من فرود آمد، علاوه بر مچم، زانوهای من صدای عجیبی داد که خودم فکر می‌کردم رباط صلیبی‌ام پاره شده باشد، اما خوشبختانه در این صحنه خدا به من رحم کرد که مصدومیت شدیدی سراغم نیامد.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط خوبی که پیدا کرده و در دو بازی پیاپی موفق به گلزنی شد تا تیمش هم برنده شود، خاطرنشان کرد: ما خیلی زحمت کشیدیم که توانستیم دو بازی پیاپی را ببریم و خوشبختانه من هم توانستم گلزنی کنم. با این حال فکر می‌کنم شرایط‌مان بهتر از این خواهد شد،‌ چون هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌ایم. این بازی‌ها کمک می‌کند تا هماهنگ شویم، اما تعطیلی‌های لیگ به ضررمان خواهد شد. ما کم‌کم در حال هماهنگ شدن هستیم، اما تعطیلی به این هماهنگی ضربه می‌زند. تیم ما اکثراً بازیکنان جوان را در اختیار دارد که باید هماهنگ شود و به نظرم با صلاحدید کادرفنی در تعطیلات پیش‌رو نیز با انجام بازی‌های دوستانه این هماهنگی را حفظ می‌کنیم.

بهزادی‌کریمی در خصوص اینکه فکر می‌کند با تداوم درخشش در سپاهان بتواند به تیم ملی دعوت شود، گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم که ابتدا برای تیمم مؤثر باشم. همین که در این باشگاه هستم، جای امید است که به تیم ملی هم دعوت شوم. مطمئناً هر بازیکنی دوست دارد پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد و امیدوارم این شانس نصیب من هم بشود.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین