اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۱۴
سعی می کنم هیچ وقت مقابل تراکتور قرار نگیرم؛

به‌خاطر هواداران پیشنهاد جدی پرسپولیس را رد کردم/ رابطه خوبی با قلعه‌نویی نداشتم اما در تیم ماندم

کاپیتان فصل گذشته تراکتورسازی گفت: من با عشق برای مردم تبریز بازی کردم و هیچ منتی هم سر آنها ندارم.
۱۸:۳۲ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-بعداز هشت سال حضور در تراکتورسازی، به احتمال زیاد مهدی کیانی، به عنوان کاپیتان تراکتورسازی از این تیم جدا شود. هرچند هنوز هم باورش برای هواداران تراکتورسازی سخت است، اما انگار بازیکن محبوب تبریزیها این فصل را در تیم دیگری به میدان خواهد رفت. کیانی روزهای زیادی را با تراکتورسازی سپری کرده و حالا فاصله کمی با رویاروی با تراکتورسازی دارد. شاید از اولین هفته لیگ برتر او مجبور شود با تیم دیگری روبروی تراکتورسازی بازی کند.

 

* انگار جدایی‌ات از تراکتوسازی جدی شده، واقعا از تبریز می روی؟

 

هشت سال در خدمت هواداران خونگرم و با معرفت تبریزی تراکتورسازی بودم . در این مدت روزهای تلخ و شیرین بسیاری را تجربه کردم ولی اکنون به دلیل حسادت برخی ، مجبورم با عشق ابدی خود خداحافظی کنم. این برایم خیلی سخت است اما چاره ای نیست و فقط دوست دارم مردم بدانند، صددرصد با اجبار از این تیم می روم.

 

* چه شد که بعداز هشت سال چنین اتفاقی دارد می افتد، مردم در این مورد نیاز به شفاف سازی دارند؟

 

فکر می کنم حضور من در تراکتورسازی به ضرر خیلی از مسئولان این تیم بود. متاسفانه آنها به جای اینکه به فکر تقویت تیم و مسائل اصلی تیم باشند، به فکر این بودند که من به عنوان کاپیتان تیم اخبار تیم و بازیکنان را به آنها اطلاع دهم. آنها به دنبال کسی بودند که زیرآب زنی را بلد باشد و این در حالی است که در طول دورانی که در تراکتورسازی بودم هیچ گاه از این کارها نکردم و نمی کنم.

 

* یادم می آید، زمانی با قلعه نویی هم به مشکل خوردی، اما در این تیم ماندی؟

 

بله، آن زمان هم مشکلاتی بود، اما با آنچه که الان اتفاق افتاده خیلی تفاوت داشت و دیدید که در تراکتورسازی ماندم.

 

* اخبار موثقی دارم که در سالهای گذشته از تیم های بزرگ ایران و همچنین از یک کشور خارجی هم پیشنهادهای جدی داشتی، اما ترجیح دادی در تراکتورسازی بمانی، الان پشیمان نیستی؟

 

نه به هیچ وجه پشیمان نیستم، من با عشق برای مردم تبریز بازی کردم و هیچ منتی هم سر آنها ندارم، خدا را شکر میکنم که مردم تبریز همیشه پشتیبانم بودند و به من لطف داشتند، در آن زمان تصمیمی که احساس می کردم درست است گرفتم و اصلا پشیمان نیستم. فکر می کنم کار کردن و زحمت کشیدن برای شادی مردم تبریز هیچ وقت پشیمانی ندارد. اما مطمئن هستم این افراد هم خیلی زود پشیمان خواهند شد.

 

* فکر میکنی چرا اینگونه با تو رفتار کردند، قطعا ً آنها از شرایط تو و علاقه ای که هواداران تبریز به تو دارند، آگاه بودند؟

 

مهم ترین دلیل بد رفتار کردن مسئولان با من ، در خواست های متوالی من از آن ها بابت تقویت تیم برای قهرمانی در لیگ برتر ، جام حذفی و حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بود. اکنون مشخص شده که تراکتور تا چه اندازه با کمبود بازیکنان ممتاز ضربه خورد . البته تمام نفرات تیم در این فصل با تمام وجود تلاش کردند و چیزی کم نگذاشتند ولی در روزهایی که برخی از بازیکنان به دلیل مصدومیت ومحرومیت نمی توانستند بازی کنند ،سرمربی تراکتور با مشکلات عدیده ای مواجه می شد.

 

* سوال قبلی ام درست بود، پیشنهاد تیم های دیگر در سال های گذشته درست بود؟

 

بله، اما گفتم که منتی ندارم، در چند سال اخیر پیشنهادات بسیاری تیم ها از جمله سپاهان،پرسپولیس وبشیکتاش ترکیه را به خاطر قولی که به هواداران تراکتورسازی داده بودم ، رد کردم که می توانست از لحاظ مالی و روحی خیلی به من کمک کند اما برخی ها که دوست ندارند محبوب تر از خودشان را در شهر تبریز ببینند با برنامه ریزی مهدی کیانی را از تیم تراکتورسازی کنار گذاشتند.

 

* این حرف که اسم تو در لیست تونی اولیویرا نبوده و به این خاطر با تو قرارداد امضاء نکردند،چقدر صحت دارد؟

 

این فقط رد گم کردن است، این موضوع هیچ ارتباطی به تونی ندارد و اولیویرا کمترین نقش را در جدایی من دارد ، بلکه حسود ها نگذاشتند در تراکتور بمانم.

 

* از پیشنهادهای سالهای گذشته باز هم خبری است، می خواهی به کدام تیم بروی؟

 

خدا را شکر هنوز هم پیشنهادهای خوبی دارم، اما احساس می کنم چند روزی به استراحت نیاز دارم، تا تصمیم درستی بگیرم. سالها در تراکتورسازی بازی کردم وکمتر در چنین شرایطی بودم، برای همین کمی وسواس دارم و باید با اطمینان انتخاب کنم.

 

* قطعا به این هم فکر میکنی که ممکن است در برابر تراکتورسازی هم بازی کنی؟

 

یکی از دغدغه هایم همین است، به مردم می گویم که واقعا برایم سخت است، برای همین تلاش میکنم به خارج از کشور بروم.

 

* اما ممکن است در هفته اول مجبور شوی مقابل تراکتورسازی بازی کنی؟

 

گفتم منتی به هواداران تراکتورسازی ندارم، در طول سالهای گذشته با توجه به قراردادی که با تراکتورسازی داشتم برای موفقیت این تیم تلاش کردم و به عنوان یک بازیکن حرفه ای در این صورت حتما با تمام توانم برای تیم جدیدم بازی خواهم کرد. در تراکتورسازی تلاش کردم نان حلال سر سفره خانواده ام ببرم و در تیم دیگر هم همین طور خواهد بود.

 

*این برایت سخت نیست؟

گفتم که این برایم سخت است و برای همین سعی میکنم این اتفاق نیفتد، اما اگرنشد، رویاروی با تراکتور برایم سخت خواهد بود، اما چاره ای نیست و باید براساس قرارداد و پولی که می گیرم، برای موفقیت تیمم تلاش کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین