اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۰۷۴

برای راه‌آهن زحمت کشیدم اما پولم را نمی‌دهند

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: چون دیر به این تیم اضافه شدم نیاز به هماهنگی بیشتری با بازیکنان دارم تا بتوانم برای تیمم بازی کنم.
۱۵:۲۳ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا خالقی‌فر در گفت‌وگویی،‌ درباره شکست روز گذشته تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز مقابل پرسپولیس گفت:‌ روز گذشته به نظرم بازی خوبی از سوی هر دو تیم انجام شد و این پرسپولیس بود که در نهایت از موقعیتش استفاده کرد و پیروز از زمین بیرون آمد. من به آنها تبریک می‌ گویم اما این موضوع چیزی از شایستگی‌های تیم گسترش فولاد کم نمی‌کند.

وی ادامه داد:‌ همه کسانی که بازی دیروز را دیدند اذعان دارند که گسترش فولادی‌ها بازی بسیار خوبی انجام دادند اما این را در نظر داشته باشید که بازیکنان جدیدی در این این تیم دور هم جمع شدند و هماهنگی آنها نیاز به زمان دارد. من مطمئن هستم که در ادامه راه وضعیت گسترش فولاد بسیار بهتر خواهد شد و می‌توانیم به نتایج خوبی در لیگ برتر برسیم.

خالقی‌فر در خصوص وضعیت خودش در گسترش فولاد هم خاطرنشان کرد: من جزء آخرین بازیکنانی بودم که به این تیم پیوستم و کمی به زمان نیاز دارم تا بتوانم به هماهنگی کامل با سایر بازیکنان دست پیدا کنم. دیروز هم به همین دلیل بازی نکردم اما امیدوارم هر چه زودتر بتوانم به ترکیب اصلی راه پیدا کنم تا به تیم جدیدم کمک کنم.

خالقی‌فر که سابقه بازی در راه‌آهن را هم در کارنامه دارد اظهار داشت:‌من زحمات زیادی برای راه‌آهن کشیدم اما حالا 460 میلیون تومان از این باشگاه طلبکار هستم و کسی جواب ما را نمی‌دهد. ما تعدادی بازیکن هستیم که از این باشگاه طلبکاریم اما نمی‌دانم چرا پول ما را نمی‌دهند. ما برای این باشگاه عرق ریخته‌ایم و اینطور نیست که مزد ما را با این کارها بدهند. شاید باید لازم باشد تا از راه‌های دیگر و مسائل قانونی و به صورت خیلی جدی پیگیر طلب‌مان از راه‌آهن باشیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین