اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۰۷۰

فكر نمی‌كردیم این همه تماشاگر بیاید

فرشید اسماعیلی یكی از بازیكنان جوان تیم استقلال‌تهران محسوب می‌شود كه توانسته با عملكرد قابل قبول خودش در تمرینات علیرضا منصوریان را مجاب كند در بازی‌های لیگ‌برتر حتی با تعویض خسرو حیدری به وی بازی دهد...
۱۵:۰۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| فرشید اسماعیلی یكی از بازیكنان جوان تیم استقلال‌تهران محسوب می‌شود كه توانسته با عملكرد قابل قبول خودش در تمرینات علیرضا منصوریان را مجاب كند در بازی‌های لیگ‌برتر حتی با تعویض خسرو حیدری به وی بازی دهد. اسماعیلی در همان دقایق كوتاهی كه به بازی گرفته شد، نشان داد می‌تواند برای تیمش موثر باشد. فرشید دقایقی كوتاه پاسخگوی سوالات همشهری ورزشی بود كه خواندن آن خالی از لطف نیست.
  • از روند بازی استقلال‌تهران مقابل صعنت‌نفت آبادان شروع كنیم؛ مسابقه‌ای كه با نتیجه ناباورانه 2بریك شكست خوردید.
واقعا موقعیت‌های زیادی هم داشتیم ولی فكرش را هم نمی‌كردیم كه حتی بازی مساوی شود، چه برسد كه ببازیم ولی فوتبال است دیگر! اصلا نمی‌شود رویش حساب كرد. صنعتی‌ها فقط 2توپ روی دروازه ما آوردند و هر 2تا هم گل شد.
  • هواداران هم از روند بازی راضی بودند اما از نتیجه نه. در این ارتباط صحبتی داری؟
بله؛ فكر كنم بازی خیلی خوبی را از استقلال دیدند. نفت فقط نشسته بود عقب و كار خاصی نمی‌كرد. متاسفانه همان‌طور كه گفتم 2تا توپ آوردند روی دروازه ما و هر 2تا را تبدیل به گل كردند. فقط شرمنده این همه هوادار شدیم كه به ورزشگاه آمدند. واقعا فكر نمی‌كردیم تا این حد جمعیت به استادیوم بیاید.
  • خود نفتی‌ها هم باور نمی‌كردند كه بتوانند استقلال را در تهران شكست دهند.
در تست دوپینگ هم كه بودم با 2تا از بازیكنان نفت كه آنها را می‌شناختم صحبت می‌كردم، می‌گفتند كه واقعا آمده بودیم فقط مساوی كنیم ولی فوتبال جذابیت‌هایش به همین چیزهاست.
  • آینده را برای تیم استقلال چطور می‌بینی؟
خب استقلال خیلی از بازیكنانش تغییر كرده است. بازیكنان جدیدی گرفته است. نیاز به بازی‌های بیشتری دارد. بعد از بازی با پیكان به تعطیلی یك‌ماهه می‌خوریم، فكر كنم یك استقلال جدیدی را خواهید دید. واقعا وقت نیاز داریم كه بیشتر همدیگر را بشناسیم.
  • عملكرد خودت را در چند بازی گذشته چطور ارزیابی می‌كنی؟
من خودم كه نباید دراین‌باره صحبت كنم، مربی باید تشخیص بدهد.
  • وقتی به زمین می‌روی به نظر می‌رسد كه دستور داری هرچه در توانت هست رو كنی.
بله؛ وظیفه‌ام است كه هرچه در توان دارم در زمین بگذارم اما تصمیم اول و آخر را برای اینكه 5دقیقه یا 90دقیقه بازی كنم، سرمربی می‌گیرد.
  • ولی انتظار داریم بیشتر بازی كنی.
5دقیقه مربی بازی‌ام بدهد یا 90دقیقه برای من فرقی نمی‌كند من تلاش خودم را می‌كنم تا به امید خدا بازیكن ثابت شوم.
  • الگویت در فوتبال كیست؟
قبلا كه فوروارد بازی می‌كردم رونالدوی برزیلی را دوست داشتم، ولی الان اینیستا را دوست دارم.
  • 3هفته از لیگ گذشته است، كدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی می‌دانی؟
خیلی زود است در این باره صحبت كنیم ولی خود ما(استقلال) می‌آییم بالا، چراكه جایگاه استقلال اینجا(پانزدهم جدول)نیست. تیم بسته شده فقط برای قهرمانی. ان‌شاء‌الله می‌آییم بالا. تیم‌های دیگری هم مثل تراكتورسازی هم بازیكنان خوبی را گرفته‌اند. پرسپولیس هم بازیكنان فصل گذشته خودش را حفظ كرده و می‌تواند مدعی باشد ولی همان‌طور كه گفتم جایگاه استقلال خیلی بالاتر از مكان فعلی است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین