اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۰۵۵

عکس/بازگشت رویایی مهندس نفت به لیگ برتر

درخشش فوق العاده مهندس نفت در جدال با پدیده باعث شد تا علی دایی و تیمش یکی از شیرین ترین بردهای خود در فصل جاری را به دست بیاورند.
۱۳:۳۴ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| ایمان مبعلی هافبک خلاق و باتجربه نفت بار دیگر ارزش های خود را در ترکیب این تیم به رخ کشید و با دو گلی که وارد دروازه رقیب مشهدی کرد زمینه یک برد شیرین را برای نفتی ها و علی دایی فراهم کرد تا شهریار طعم اولین برد با تیم جدیدش را چشیده و از بحران خارج شود.


مبعلی که مدت ها بود از فرم مطلوب دور شده و دیگر طراوت همیشگی را نداشت در جدال دیشب برابر پدیده در همان نیمه اول کار را با دو گلی که به ثمررساند تمام کرد تا سه امتیاز شیرین و سرنوشت ساز به حساب نفتی ها واریز شود. بازگشت مهندس میانه میدان نفتی ها به اوج قطعا خبری شیرین تر از بردن پدیده برای دایی و مربیان نفت بود چون با آمادگی مبعلی امیدها برای اوج گیری نفت هم بیشتر خواهد شد.

 


شاید به همین خاطر هم بود علی دایی این گونه از گلزنی ها و درخشش ایمان مبعلی شادمان بود چون می تواند از این پس حساب بیشتری روی درخشش مهندس میانه میدان خود و رهبری داخل زمین باز کند. البته ایمان در دو بازی گذشته برابر استقلال و سپاهان هم نمایش بدی نداشت اما هنرمندی او برابر پدیده چیز دیگری بود و نوید روزهای خوب برای این بازیکن پا به سن گذاشته اما سرحال را داد.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین