اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۰۳۲

فولاد نیاز به جذب چند بازیکن خوب دارد

مربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نعیم سعداوی فوتبال را می‌شناسد و باید به او وقت داد تا فولاد بتواند خودش را پیدا کند و به شرایط خوبی برسد.
۱۲:۰۴ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| کوروش بختیاری‌زاده پس از 16 سال همکاری با باشگاه فولاد چه به عنوان مربی و چه به عنوان بازیکن در لیگ شانزدهم، از جمع کادر فنی این تیم جدا شد.

وی در گفت‌وگویی، درمورد عملکرد فولاد در سه هفته اخیر گفت: فولاد هنوز به تیمی که انتظار داریم تبدیل نشده است. این باشگاه همواره به بها دادن به مربیان معروف است، باید به نعیم سعداوی وقت کافی داده شود تا تیم را به شرایط خوبی برساند. نعیم فوتبال را می‌شناسد و می‌تواند نقاط ضعف فولاد را برطرف کند،‌ آنهایی که به فولاد علاقه دارند باید به این تیم و سعداوی کمک کنند و با فراهم کردن امکانات بهتر و بازیکنان باکیفیت‌تر بستر را برای رسیدن به موفقیت هموار کنند.

مربی سابق فولاد در پاسخ به این سوال که آیا تیم خوب بسته شده است، تصریح کرد: خیر، این اتفاق نیفتاده است، اما باید دید چه دلایلی وجود داشته که کادر فنی و مدیریت نتوانسته بازیکنان مدنظر را جذب کند. وقتی شما به بازیکنی پیشنهاد حضور در خوزستان را می‌دهید، او تهران، تبریز و اصفهان را رها نمی‌کند تا در گرمای اهواز فعالیت کند، یا باید پیشنهاد بالایی بدهید یا شرایط دیگری را فراهم کنید که او راضی به حضور در اهواز شود، وقتی کم‌تر هزینه‌ می‌کنیم، بازیکنان تصمیم می‌گیرند در جای دیگری فعالیت کنند. امیدوارم کارخانه فولاد که همیشه حامی این تیم بوده، باز هم به حمایت‌های خود ادامه دهد.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه خیلی از بازیکنان قدیمی فولاد مثل امید خالدی، ساسان انصاری و علی سلیمی از این تیم جدا شدند، گفت: فولاد با همکاری با افراد حرفه‌ای و با شرافت به یکی از قطب‌های فوتبال ایران تبدیل شد. هواداران فولاد دوست دارند این تیم در کیفیت عالی فعالیت کند، اختلافات و مسائل شخصی نباید وارد کار شود تا تیم را با مشکل روبرو کند، هواداران و باشگاه باید از سرمربی تیم حمایت کنند. این بازیکنانی که نام بردید، خودشان علاقه‌ای به ماندن نداشتند و من می‌دانم که باشگاه خواهان حضور آنها بوده است.

وی در مورد اینکه نقش مدیریت را چقدر در عملکرد بد فولاد در دو سال اخیر مؤثر می‌داند، عنوان کرد: در مورد مدیریت حرفی نمی‌زنم، اجازه بدهید مسئولان و کارشناسان امر در این مورد صحبت کنند و من بیش‌تر به موضوعات فنی بپردازم.

مربی سابق فولاد در مورد اینکه آیا این تیم مدعی سقوط به لیگ دسته اول است، گفت: نمی‌توانیم بگوییم فولاد مدعی سقوط است، اما برای اینکه موفق شود نیاز به حمایت و تلاش بیش‌تری دارد.

بختیاری‌زاده در پایان گفت: هر کاری که از دستم بربیاید برای باشگاه و دوستم سعداوی انجام می‌دهم، فولاد نیاز به زمان دارد و نباید زود تصمیم‌گیری کرد، به نظر من حسین فرکی بهترین مربی بود که در این سال‌ها به فولاد آمد، اما او هم در اوایل کار با مشکلات زیادی همراه بود و رفته رفته به نتایج خوبی رسید.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین