اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۹۰۲۹

حسنی‌خو درس بزرگی به مدیران کشور داد

قائم مقام سابق باشگاه استقلال گفت: حسنی‌خو با بیانیه‌اش شجاعت به خرج داد و درس بزرگی به مدیران رده‌های مختلف داد که بعدا مجبور به عذر‌خواهی نشود.
۱۲:۰۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| علی نظری‌جویباری در خصوص اینکه شایعه شده جواد زرینچه یکی از کاندیداهای مدیرعاملی باشگاه استقلال است، گفت: زرینچه بازیکن بزرگی در فوتبال ایران بوده و اگر دوستان بخواهند او را مدیرعامل استقلال کنند ما هم نظر مثبتی روی زرینچه داریم.من هم طی روزهای گذشته شایعه حضور وی در بین گزینه‌های مدیریت را شنیده‌ام.

وی در خصوص اینکه زرینچه تجربه مدیریتی ندارد و مطرح شدن نام او به عنوان یکی از گزینه‌های مدیرعاملی عجیب است، گفت: همانطور که گفتم زرینچه یک انسان خوب است و این را مسئولان وزارت ورزش تشخیص می‌دهند که چه کسی مدیرعامل شود. به هر حال او هم باید از جایی مدیریت را شروع کند ولی من نمی‌خواهم حرفی بزنم که خدای ناکرده دخالت محسوب شود و فقط این را بگویم که زرینچه هم بازیکن بزرگ و هم انسان بسیار شریفی است.

وی در پاسخ به این سوال که پیشنهادش برای مدیریت استقلال چیست، گفت: من طی هفته های گذشته چندین و چند بار مصاحبه کردم و گفتم که هر تیمی که می‌خواهد موفق باشد ارکانش باید مانند یک چرخ‌دنده حرکت کنند. فقط خواهش من از وزیر ورزش و شهاب جهانیان که رئیس هیأت مدیره است این است که شخصی را مدیرعامل استقلال کنند که از این باشگاه شناخت داشته باشد.

معاون سابق استقلال تأکید کرد: اگر قرار باشد یک نفر بیاید و هیچ شناختی نسبت به استقلال نداشته باشد یک فصل طول می‌کشد تا با شرایط آشنا شود و آن وقت است که استقلال ضربه خواهد خورد.

نظری‌جویباری در خصوص کناره‌گیری حسنی‌خو از مدیریت باشگاه استقلال گفت: حسنی‌خو درس بزرگی به همه مدیران در حوزه‌های مختلف اعم از اقتصادی، صنعتی و ورزشی داد. او در بیانیه خود ادعا کرد که اگر در جایی تخصص نداشته باشیم نباید ورود کنیم. این حرف او نشان می‌دهد که با فکر چنین تصمیمی گرفته و حسنی‌خو با شجاعتش کاری کرد که در آینده مجبور به عذرخواهی نشود. من هم از وزیر ورزش می‌خواهم تصمیم بگیرد که استقلال لطمه نخورد.

وی در پایان در خصوص نتایج استقلال گفت:‌ مطمئن باشید این تیم شرایط خوبی پیدا می‌کند و من یقین دارم که استقلال هفته به هفته بهتر می شود. فقط مشکل بزرگ مدیریت استقلال است که این موضوع باید حل شود و هر چه سریعتر یک مدیر در تصمیمات کلان باشگاه ورود کند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین