اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۸۵۴

تعطیلی مسابقات کیفیت لیگ را کم می‌کند

کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: تعطیلی مسابقات از کیفیت لیگ برتر کم می‌کند.
۱۷:۲۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| روزبه شاه‌علیدوست در گفت و گویی در مورد پیروزی 2 بر صفر مقابل سیاه‌جامگان گفت: سایپا در سه هفته اول لیگ می‌توانست پیروز شود بخصوص در هفته دوم اما بدشانس بودیم. شاید اگر شانس با ما یار بود اکنون 6 امتیاز داشتیم. مقابل پرسپولیس هم روی یک اوت دستی گل خوردیم. به هرحال روند تیم‌مان رو به رشد است و خوشبختانه توانستیم سیاه‌جامگان را شکست بدهیم. هفته بعد هم مقابل پدیده می‌خواهیم که نتیجه‌ای خوب بگیریم و با برد به تعطیلات لیگ برویم.

شاه‌علیدوست در مورد کاپیتانی در سایپا در این فصل گفت: این سعادت نصیبم شده که بازوبند را در دو بازی اخیر سایپا بر بازو ببندم ولی هم من و هم سایر بازیکنان تیم می‌دانند که ابراهیم صادقی کاپیتان سایپاست و افتخارم این است که 10 سال پشت سر ابراهیم صادقی به میدان رفته‌‌ام در این دو بازی هم امانتدار بازوبند صادقی بودم.

وی افزود: صادقی مثل برادر بزرگتر من را راهنمایی کرد و به من گفت چطور باید رفتار کنم و من هم تلاش کردم کاپیتان خوبی برای تیم باشم و از راهنمایی‌های صادقی استفاده کردم.

بازیکن سایپا در مورد تعطیلی یکماه لیگ برتر بعد از هفته چهارم گفت: تعطیلی مسابقات کیفیت لیگ برتر را کم می‌کند. در حال حاضر مسابقات هر 4-5 روز یک بار برگزار می شود و بعد یک ماه لیگ تعطیل است و بعد از انجام دو مسابقه دوباره 20 روز لیگ تعطیل می‌شود. این شرایط برای بازیکنان و مربیان بسیار سخت است. بازیکنان باید خود را در شرایط مسابقه نگه دارند و مربیان هم باید تیم را در شرایط ایده آل نگه‌ دارند.

شاه‌علیدوست در مورد هدف‌گذاری سایپا در این فصل گفت: در دو سه سال اخیر تیم سایپا در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفته است و حتی در رده چهارم یا پنجم هم باقی مانده اما در نیم فصل دوم تیم ما دچار افت می‌شود که دلایلی مثل مشکلات مالی و منابع انسانی دارد. اگر باشگاه بتواند در این فصل به خوبی در نیم فصل همه چیز را مدیریت کند سایپا می‌تواند در پایان فصل موفق شود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین