اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۷۶۸

حمله تند اینستاگرامی به قهر 3 ملی پوش والیبال

سه ملی پوش والیبال ایران در مراسم رژه کاروان ایران شرکت نکردند اما قهرشان با انتقاد تند بامدادی کاربران ایرانی مواجه شد.
۱۰:۳۶ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|
مراسم رژه کاروان امام رضا (ع) در المپیک ریو 2016 در حالی برگزار شد که سید محمد موسوی، شهرام محمودی و سعید معروف در اقدامی عجیب تصمیم گرفتند که در این مراسم شرکت نکنند.

 

این در حالی است که دقایقی پس از این اتقاق موسوی عکسی از خودش به همراه شهرام و سعید را در اینستاگرام منتشر کرد. عکسی که واکنش های منفی هواداران خود آنها را به همراه داشته است.

 

کاربری نوشت: «مگر شما از اندی ماری گنده تر هستید؟»، یکی دیگر نوشت: «به خاطر خوش خبر بوده.» و دیگری هم عنوان کرد: «اگر ایندفعه بد بازی کنید.... »

 

بعد از موج اولیه انتقادها از این سه، ابتدا موسوی در تکمیل پست خود برای آن توضیح داد و نوشت که به دلیل سایز نبودن لباس های شان به رژه نرفته اند.

 

این در حالی بود که سعید معروف پیش تر عکسش با لباس فیتش را منتشر کرده بود. کامنت های اعتراضی مردم باعث شد موسوی خیلی زود پستش را حذف کند. البته او برای آن پست با اعتراض دو هم اتاقی اش هم حتما مواجه شده است.

 

بلافاصله هم رفتار آنها باعث ساخت جوک هایی شد. مثلا تصاویر کاروان های دیگر منتشر شد و برایش نوشتند احتمالا حالا چند قهرمان شان نشستند پوک مون بازی می کنند و نوشتند رژه انشاءالله برای المپیک بعدی!

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین