اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۶۷۸۹

مهاجمان پرسپولیس همچنان ناکام در گلزنی

مهاجمان پرسپولیس همچنان ناکام در گلزنی
دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن که در ورزشگاه آزادی برگزار شد در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را با هم تقسیم کنند.
۱۵:۱۳ - ۱۲ دی ۱۳۹۹
وانانیوز|

دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن که در ورزشگاه آزادی برگزار شد در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را با هم تقسیم کنند. اما نکته مهم این بازی عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس در ششمین بازی آنها در لیگ برتر بود . پرسپولیس در حالی که بازی را با مهدی عبدی شروع کرد اما این مهاجم در نیمه اول و همچنین ادامه بازی موقعیت هایی که نصیبش شد را با بی دقتی از دست داد تا یحیی گل محمدی تصمیم به تعویض او در دقایقی بعد از نیمه دوم و فشار ذوب آهنی ها بگیرد.

 

عبدی در ادامه بازی جای خود را به آرامان رمضانی داد که در هفته گذشته برابر نساجی موفق شده بود پاس گل قرمزها را با ضربه سر برای سیامک نعمتی فراهم کند. رمضانی از زمانی که به بازی آمد تحرک زیادی در خط حمله پرسپولیس نداشت و یک موقعیت خوب گلزنی را بعد از گل تساوی ذوب آهن از دست داد تا مهاجمان این تیم در لیگ بیستم همچنان در امر گلزنی ناکام بمانند. پرسپولیس در این سال ها همواره بازیکنانی مدعی آقای گلی در اختیار داشته و حالا یحیی گل محمدی بعد از جدایی علی علیپور و مهدی ترابی که فصل گذشته بار اصلی خط حمله قرمزها را به دوش می کشیدند و همچنین با محرومیت عیسی آل کثیر در ادامه راه شرایط را سخت تر گذشته می بیند. باید منتظر ماند و دید که کادر فنی قرمزها برای دو بازی آینده این تیم مقابل سپاهان و استقلال که حساسیت بالایی هم از نظر امتیازی برای آنها دارد چه فکری برای مهاجمان گل نزن خود خواهند کرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: ذوب آهن پرسپولیس
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین