اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۵۵۳۶

سولسشایر: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این بار به دیدار فینال برسیم

سولسشایر: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این بار به دیدار فینال برسیم
سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از پیروزی تیمش مقابل اورتون ابراز خوشحالی و تأکید کرد که این بار تیمش باید به دیدار فینال راه پیدا کند.
۱۱:۴۱ - ۰۴ دی ۱۳۹۹
وانانیوز|

اولگنار سولسشایر که شاگردانش شب گذشته (چهار‌شنبه) در مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس با نتیجه 2 بر صفر بر میزبان خود، اورتون غلبه کردند و راهی دور بعد رقابت‌ها شدند، پس از این بازی گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. در 25-20 دقیقه اول  به نظرم عالی بودیم و باید یک، دو یا سه گل می‌زدیم اما روبین اولسن واکنش‌های خوبی از خود نشان داد و دروازه اورتون را بسته نگه داشت، سپس اورتون بازی خوبی را تا پایان نیمه اول از خود به نمایش گذاشت. در نیمه دوم اما ما بر بازی تسلط داشتیم و یادم نمی‌آید که دین هندرسون توپی به دستش خورده باشد.

وی افزود: ما اورتون را در زمین خودشان نگه داشتیم و در محوطه جریمه آنها بودیم. ما کرنرهایی نصیب‌مان شد، ضربات شروع مجددی داشتیم، سانترهای از جناحین انجام دادیم و موقعیت‌هایی هم خلق کردیم. کمی ناامید شده بودم که چرا با این عملکرد یک یا دو گل از اورتون پیش نیستیم، اما عملکرد خوبی را از خود در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ همچنین در تمجید از مهاجم اروگوئه‌ای‌اش که در دقیقه 88 قفل دروازه‌ اورتون را گشود، اظهار داشت: پیش از هر چیز حرکت و پاس‌ آنتونی مارسیال فوق‌العاده بود و کاوانی هم تمرکز بالایی برای چسباندن توپ به گوشه دروازه اورتون داشت.

سولسشایر که تیمش سابقه شکست در مراحل نیمه‌نهایی تورنمنت‌های مختلف را دارد، اظهار داشت: شکست در فینال، بدترین بازی برای باختن است برای همین تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این بار به دیدار فینال برسیم.

منچستریونایتد در مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس باید با منچسترسیتی مصاف کند.

 

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین